|
Man kan ju bara inte låta bli att se de nya Bimbosen  hjälper inte mycket att ha pengar om man är blåst och dessutom fått sin förmögenhet på att skillja sig från gammla gubbar  men som sakt man kan inte låta bli att se tv programen.Inga hämningar där inte .
netaave
13-03-2010, 13:48
Såg ett i höstas och det räcker så bra, finns annat på den tidpunkten som är bättre, Saltön t.ex.
Lena i Torslanda
13-03-2010, 15:31
Frågan är vem som är mest blåst - hollywoodfruarna som får betalt för att göra programmet eller den som tittar på det.
Alexander-VG-zon3
13-03-2010, 15:52
jag är nog blåst då jag tror inte dom är så dumma som dom utger sig för att vara. jag gillar dock att se på det.
Lena i Torslanda
13-03-2010, 15:56
Du har säkert rätt flaxss - de nog lika smarta som vi andra tror att vi är
Huggorm
13-03-2010, 15:57
CITAT (flaxss @ 13-03-2010, 15:52)  jag är nog blåst då jag tror inte dom är så dumma som dom utger sig för att vara. jag gillar dock att se på det. Det tror jag inte heller dom är. Dom är bara lika mediakåta som alla andra, syns man inte så finns man inte. Bimbostämpel är ett billigt pris för att få synas i rutan.
Farbror Blå
13-03-2010, 16:06
Jo man KAN låta bli att se skiten.
*stolt reality-vägrare*
Aqvakul
13-03-2010, 16:06
CITAT (Farbror Blå @ 13-03-2010, 16:06)  Jo man KAN låta bli att se skiten.
*stolt reality-vägrare*
CITAT (Farbror Blå @ 13-03-2010, 16:06)  Jo man KAN låta bli att se skiten.
*stolt reality-vägrare* Samma här. Har en knapp som heter off på min TV.
Alexander-VG-zon3
13-03-2010, 17:38
min tv har en knapp som heter on.
CITAT (flaxss @ 13-03-2010, 17:38)  min tv har en knapp som heter on.   Visst är det bra att vi tycker om olika saker. Annars hade det räckt med en kanal, ett program.
Huggorm
13-03-2010, 18:33
CITAT (pejori @ 13-03-2010, 18:25)   Visst är det bra att vi tycker om olika saker. Annars hade det räckt med en kanal, ett program.  Men det hade gjort gott på priset på TV-licensen...
Fast när jag tittar så tänker jag att jag har ett väldigt bra liv och slipper hålla på med mitt utsende dag in och dag ut och alltid tänka på att vara piffad ansiktbehandlingar naglar massage dagarna i ända,på något sätt inser man vad härligt det är med det enkla otvungna livet som man lever.sen är det ju så att hur mycket Botox de än sprutar in i ansiktet eller hur mycket de än lyfter sig här och där så blir dom också gammla och rynkiga.Att se de här programen ger en slags självtillfreds kännsla typ !Tack gode gud att man slipper det livet för det handlar ju inte om nära ting eller vardag.På något sätt lär man sig uppskatta det man har här och nu när man ser dom där fjollorna som tror att pengar och så kallat "utsende" och dollars skulle vara det enda förlösande i livet. Fast när jag tittar så tänker jag att jag har ett väldigt bra liv och slipper hålla på med mitt utsende dag in och dag ut och alltid tänka på att vara piffad ansiktbehandlingar naglar massage dagarna i ända,på något sätt inser man vad härligt det är med det enkla otvungna livet som man lever.sen är det ju så att hur mycket Botox de än sprutar in i ansiktet eller hur mycket de än lyfter sig här och där så blir dom också gammla och rynkiga.Att se de här programen ger en slags självtillfreds kännsla typ !Tack gode gud att man slipper det livet för det handlar ju inte om nära ting eller vardag.På något sätt lär man sig uppskatta det man har här och nu när man ser dom där fjollorna som tror att pengar och så kallat "utsende" och dollars skulle vara det enda förlösande i livet. Fast när jag tittar så tänker jag att jag har ett väldigt bra liv och slipper hålla på med mitt utsende dag in och dag ut och alltid tänka på att vara piffad ansiktbehandlingar naglar massage dagarna i ända,på något sätt inser man vad härligt det är med det enkla otvungna livet som man lever.sen är det ju så att hur mycket Botox de än sprutar in i ansiktet eller hur mycket de än lyfter sig här och där så blir dom också gammla och rynkiga.Att se de här programen ger en slags självtillfreds kännsla typ !Tack gode gud att man slipper det livet för det handlar ju inte om nära ting eller vardag.På något sätt lär man sig uppskatta det man har här och nu när man ser dom där fjollorna som tror att pengar och så kallat "utsende" och dollars skulle vara det enda förlösande i livet. Ops !  all sin da
CITAT (Huggorm @ 13-03-2010, 18:33)  Men det hade gjort gott på priset på TV-licensen... TVlicens på kanal 3??? (Hollywoodfruar) Inte då..
I alla fall kul att titta på !
Hej igen
13-03-2010, 22:51
CITAT (Motti @ 13-03-2010, 22:47)  I alla fall kul att titta på !  Tror att jag måste se programmet ... innan dess kan jag ju inte yttra mig ang kvalitet eller huruvida en eller annan är blåst ... fast det skulle jag ändå aldrig yttra ... vi är ju alla unika individer ... och att utse sig som "domare" och kalla andra för blåsta ... näää .... där går gränsen!
Piccante
13-03-2010, 23:45
Att dom är dumma ch korkade kan jag inte hålla med om. Anna Anka tyckte hjag hade en cynisk och hemsk människosyn men hon är en bestämd affärskvinna som kan ta för sig. Sen hade jag varit olycklig om jag inte hade haft annat att göra än att städa, shoppa och instruera tjänstefolk på dagarna för jag vill gärna skapa något själv. Men vissa av Hollywoodfruarna verkar ha mycket integritet och kan ta vara på sig och stå med fötterna på jorden även om de lever i en fejkad värld där allt är överdrivet och tillrättalagt.
diva&hero
14-03-2010, 14:10
CITAT (Markus_H @ 13-03-2010, 23:45)  Att dom är dumma ch korkade kan jag inte hålla med om. Anna Anka tyckte hjag hade en cynisk och hemsk människosyn men hon är en bestämd affärskvinna som kan ta för sig. Sen hade jag varit olycklig om jag inte hade haft annat att göra än att städa, shoppa och instruera tjänstefolk på dagarna för jag vill gärna skapa något själv. Men vissa av Hollywoodfruarna verkar ha mycket integritet och kan ta vara på sig och stå med fötterna på jorden även om de lever i en fejkad värld där allt är överdrivet och tillrättalagt.   Har du och Maria Montazami samma smak, tänkte på tofsen..  Hur många hade hon? Typ 80-90 st, va?
CITAT (pejori @ 13-03-2010, 18:25)   Visst är det bra att vi tycker om olika saker. Annars hade det räckt med en kanal, ett program.  Nä fy vad trist. Då skulle vi ju inte ha något att prata om här
Får se om jag hittar ngt klipp på tv3 på ngt av de sista avsnitten. Appropå om de är "dumma", inskränkta eller inte. Vem vet vad de kan? Ingen frågar dem ju? De kanske är grymma på floran, fåglar, skalbaggar och kan rabbla latinska namn på dem alla
Om man går ut offentligt och visar upp sitt liv och blottar sig så får man tåla att folk tycker man är puckad och fånig,de flesta av dom tanterna här har bara just gift sig rikt och lever på pengar från skillsmässorna och på sina botoxingektioner och lyft.Jag tycker det är ytligt och får mig att uppskatta det "normala"livet och slippa vara utsendefixerad hela tiden.Men som sakt det är kul att se när de fjantar runt i sina Rolls men något intellektuellt kan jag inte ana.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|