Olle A
Nu på söndag (21/3) kl 10-13 är det loppmarknad i Spekeröds bygdegård, nära idrottsplatsen Ekarvallen, öster om Stenungsund i Bohuslän. Där säljs allt möjligt: kläder, böcker, hantverk, diverse prylar, leksaker, hembakat bröd o s v. Jag säljer krukväxter som pelargoner, fredskallor, palettblad, paradisträd, ampelliljor m fl, samt lite perenner som rosenbräckor, kungsmyntor och dagliljor. Kaffe med äggost och hembakade godsaker serveras också.
Välkomna!!!

Olle
Olle A
Nyss omskolade småplantor av lila spikklubba kommer också att finnas med. smile.gif

Olle
Olle A
Nu börjar det snart! smile.gif

Olle
Meriona
Hur gick det för dig Olle på årets första loppis?
Eva i Höga
Undrar jag också, som inte hade tillfälle att åka dit!
Olle A
Det var massor av folk där, men knappast någon rusning till mina växter. Lite sålde jag förstås, men det blir säkert bättre framöver. Kul i alla fall att säsongen är igång! smile.gif

Olle
Fröken Balkong
Attans att jag missade det...dessutom är äggost min absoluta favorit...attans!!!
Olle A
Nästa loppmarknad på samma ställe är den 30/5, då är du välkommen att äta äggost och köpa växter! smile.gif

Olle
Meriona
Då kanske folk är mer sugna på växter också, tror jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon