Full version: God Fortsättning!
Fialotta
Hej Alla trädgårdsvänner...
god fortsättning på er smile.gif

Hos mig har julen varit lugn o skön, men alldeles
för mycke mat som vanligt unsure.gif

En vindstilla dag med sol och snön har regnat bort igen,
vi hade i alla fall lite vitt på julafton rolleyes.gif

Tittar ut över sjön och folk är ute o fiskar i det fina vädret smile.gif

Ha en bra dag wub.gif
Inga från Närke
Jag instämmer med föregående.
Men min jul har och är en mardröm.
Vi väntade vår son och barnbarn från Norge och de kom dagen före julafton. Min dotter med familj skulle komma på julafton äta julbord och dela julklappar och allt var ordnat och stressen lagt sig.
På julafton fick Norgebarnbarnet maginfluensa, hade med sig den från dagiset. Min dotter med familj kunde ju då inte komma. Juldagen var rättså lugn men på kvällen och natten har min sambo, hans son pappan till barnbarnet och jag maginfluensan. Idag skulle vi åkt till en svägerska som vi alltid gjort varje jul annandagen men nu fick vi ställa in detta också. Den som är frisk är sonens fru och barnbarnet. Vi 3 går på halv maskin idag. Denna julen kommer jag inte att glömma. Flera veckors planering som går i kras men så är det när småbarn är inblandade. Jag själv känner mig rätt så bra efter omständigheterna, har nu druckit lite te och ännu så länge har det fått stanna kvar. Hoppas att vi alla är någotsånär imorgon. /Inga
Eva i Skåne
Stackars Inga. Visst är det trist när alla planer grusas.
Det är inte helt ovanligt med magsjuka kring jul och tyvärr kommer det oftare hos småbarnsfamiljer. sad.gif
*Felix matte*
God fortsättning!
Julen har varit lika god som väntat.... massor av god mat,
vackra julpsalmer och sånger har avnjutits.

Maudan... man kan inte äta för mycket, bara så mycket som ryms i magen tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Inga... jag kommer ihåg liknande från det barnen var små.
Krya på er!
Betty
God fortsättning på er allihop!
Här har varit lugnt och skönt, mycket och god mat, tindrande barnbarnsögon, jultomte med många klappar, långa sköna promenader - ja allt som hör julen till.
Helen i Piteå Zon 5
God fortsättning till er alla från mig med. Själv har jag bara njutit av all den goda maten och det trevliga umgänget. Sen är det ju fortfarande flera dagar kvar av helgen att bara "vara" /Helen
Fialotta
CITAT (Felix matte @ 26-12-2003, 13:27)
God fortsättning!
Julen har varit lika god som väntat.... massor av god mat,
vackra julpsalmer och sånger har avnjutits.

Maudan... man kan inte äta för mycket, bara så mycket som ryms i magen tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Inga... jag kommer ihåg liknande från det barnen var små.
Krya på er!

Felix Matte...inte i "maggen"
men all julmat går ju inte åt...åker
fram och tillbaks i kylen rolleyes.gif

I dag blir det ingen julmat alls...tror jag fastar tongue.gif rolleyes.gif
(Kanske) unsure.gif rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif
God fortsättning på er alla wub.gif
renate
God fortsättning
alla trädgårdsvänner,nu är julen över,vi hade en underskön jul.Nu är jag själv igen,sonen med sambon och katt åkte hem till Skåne i eftermiddag.Mina barnbarn från Vallda har också åkt hem. smile.gif smile.gif Jag skall lägger in en massa bilder som vi har tagit under julen,är ledig till efter nyår.
Ha det gott Renate

Gott nytt år
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon