Full version: Huerniajakt?
Annica J
Hej!

Kan Ni tänka er, jag hade gett upp denna sida då våran dator totalhavererar VARJE gång jag gick in på denna...Men nu-NU idag släppte den in mig.

Har flyttat och i samband med flytt och annat gav jag upp med växter (mycket tjat från olika håll7negativt) vann och jag gjorde mig av med dem...MEN jag har nu insett att mina vänner e djupt saknade och jag e på jakt efter de jag får tag i...min lilla gnista av hopp på dagarna här hemma.

Snälla vet ni vart jag kan få tag i fina exemplar? Beställa, köpa ifrån? Fick FÖR flera år sedan tag i ett fint ex från Blomsterlandet och var där kallas Starfish cactus och har försökt via dem få tag i nya-utan tur.

Snälla, vill och kan ni hjälpa mig fylla mitt tomrum? Både själsligen och fönstrena?

Mvh: Annica
Sussie F-Flower
Nämen Heeeeiij igen, Annica!!! smiley_small_hug.gif

Vad kul att läsa att du är på G igen! tummenupp.gif

Jag har inga Huernior, alls! Ville bara ge Dig en kram!!!! smiley_small_hug.gif

Hoppas att någon annan har... yes.gif
Myosotis
Men hej smiley_small_hug.gif Vad kul att du lyckades komma in här! Segheten har faktiskt blivit mycket bättre, för mig har den försvunnit helt, dessutom verkar det finnas ett fungerande spamfilter här nu. Man ska aldrig ge upp hoppet! Om du vill ha tillbaka en stickling av Huernian jag fick av dig får du höra av dig. Den är inte så stor än men den mår bra, och det är ju samma individ som du hade en gång.
Annica J
Tack snälla för era kommentarer...De behövs crying.gif Har det riktigt kämpigt med mycket och har blivit rådd utav person (prffessionell hjälp) att jag MÅSTE satsa på mina växter-de är i en symbios med mig...HA HA HA HA tänkte jag först, men sedan när jag faktiskt tänkte efter så stämde det...
Jag har all min kontakt via dator/mail osv med andra "växttokiga" och har under dessa sista 6-12 månaderna blivit kontaktad utav människor från olika delar utav världen-som kände/hade hört talas om MIG, om MINA växter så så jäkla korkat kan det ju knappast vara??? Elle? confused.gif Under/innan/efter flytten fastnade jag i en hemsk dal, orkade ej ta mig upp och sitter där än. Som TUR e börjar solen titta fram längre på dagarna och jag ser ljus i tunneln....Ett ljus i form av en gigantisk växt...HA HA HA, att en sådan "liten" sak kan ha så enorm betydelse??? Kan inte fatta det.
Skulle ni hitta något/få kontakt med någon som vet eller liknande e jag jättenyfiken.

Glad att äntligen fått komma in här igen! hade faktiskt gett upp- men det funkade idag också whistling.gif bravo.gif

Kram Annica
elinh
Härifrån kan man beställa huernior:
http://www.paulshirleysucculents.nl/
Har gjort det själv för länge sen och fick fina sticklingar.
Annica J
Hejsan!

tack för ditt svar elinh, skall kolla upp detta med en gång. ha en riktigt trevlig helg på er alla!

Kram Annica
Sussie F-Flower
CITAT (Annica J @ 19-03-2010, 10:42) *
ha en riktigt trevlig helg på er alla!

Kram Annica

Tack! Ha en riktigt trevlig helg du med, Annica! smiley_small_hug.gif
Myosotis
CITAT (Annica J @ 19-03-2010, 10:42) *
ha en riktigt trevlig helg på er alla!

Tack detsamma! kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon