Halloj!
Nån här som handlat från skånska byggvaror, är lite sugen på att beställa en badrumsinredning därifrån "siljan ek" men skulle vara kul att höra om någon har egna erfarenhet av deras produkter och kan säga nått om service, kvalite osv, har försökt googla på dem men hittar inte egentligen speciellt mycket negativt om dem, och det i sig brukar ju vara ett gott tecken i dagens internetsamhälle

så har du några erfarenheter, direkta lr indirekta så får du gärna dela med dig av dem
Anki på Öland
16-03-2010, 23:18
Köpt både ett fönster, mitt växthus och mitt verandatak därifrån. Har inget att klaga på, jättetrevliga i telefon, snabb leverans och bra service när man kommer med "dumma frågor".
Anki
*Stintan*
16-03-2010, 23:43
Jag har också köpt både fönster och dörrar därifrån och säger som Anki, trevligt bemötande och snabb leverans.
Farbror Blå
17-03-2010, 00:06
Fcik en ny ytterdörr leveread till stan en tusenlapp billigare än närmaste byggshop kunde erbjuda
Platinum
17-03-2010, 05:26
Vi har beställt ytterdörr därifrån, levererad utan problem.
Instämmer med övriga i tråden; det är ett bra företag att ha att göra med. Vi har köpt bl.a altantak och fönstermarkiser hos dem, låga priser, snabba leveranser och trevligt kundbemötande - rekommenderas!
Aqvakul
17-03-2010, 10:15
Om ett företag som heter Skånska byggvaror har kunder - och t.o.m. nöjda sådana - ändå uppe i Norrbotten, så måste de väl vara bra!
*Stintan*
17-03-2010, 11:41
CITAT (Aqvakul @ 17-03-2010, 10:15)

Om ett företag som heter Skånska byggvaror har kunder - och t.o.m. nöjda sådana - ändå uppe i Norrbotten, så måste de väl vara bra!

Ibland verkar du bara skriva för att synas och inte för att tillföra något
Aqvakul
17-03-2010, 12:15
CITAT (*Stintan* @ 17-03-2010, 11:41)

Ibland verkar du bara skriva för att synas och inte för att tillföra något

Ibland verkar du bara skriva för att hacka på någon och inte för att tillföra något...
*Stintan*
17-03-2010, 12:36
CITAT (Aqvakul @ 17-03-2010, 12:15)

Ibland verkar du bara skriva för att hacka på någon och inte för att tillföra något...
I motsats till dig så hade jag redan svarat på TS fråga d.v.s tillfört tråden något. Vad tillförde ditt inlägg förutom hånfullhet?
Skruttis
17-03-2010, 12:37
För att återgå till ämnet:
Jag har köpt växthus därifrån. Visserligen fick jag en felaktig balk men de var snabba att skicka en ny.
Har även fått tag i reservdelar hos dem. Har inget negativt att säga om dem.
theseraphim
17-03-2010, 12:38
såja såja vuxna människor är vi allihopa allihopa allihopa, ja me o du me:-)
Aqvakul
17-03-2010, 12:42
CITAT (*Stintan* @ 17-03-2010, 12:36)

I motsats till dig så hade jag redan svarat på TS fråga d.v.s tillfört tråden något. Vad tillförde ditt inlägg förutom hånfullhet?
ser definitivt inget hånfullt i mitt första inlägg - tagga ner lite, Stintan...
Bara bra erfarenheter här också. Köpte ett fönster till kolonistugan.
Bra fönster, bra pris och snabb leverans. torvan
CurlySue
17-03-2010, 13:16
Hej
har köpt växthus och flera fönster ifrån dem. De har suverän support och snabb service. Är 100 % nöjd.
Hmmm, om vi bortser från lite (kärring?-)gnabb så verkar folk vara överens om att Skånska byggvaror funkar bra, får nog beställa en inredning och se, i värsta fall så får man väl material till en majbrasa!

men har knappt hittat nått negativt alls om dem via google och det brukar ju vara ett bra betyg!
tack för alla svar!
*Stintan*
18-03-2010, 16:23
CITAT (Tompaz @ 18-03-2010, 11:21)

Hmmm, om vi bortser från lite (kärring?-)gnabb så verkar folk vara överens om att Skånska byggvaror funkar bra, får nog beställa en inredning och se, i värsta fall så får man väl material till en majbrasa!

men har knappt hittat nått negativt alls om dem via google och det brukar ju vara ett bra betyg!
tack för alla svar!
Tränar inför påsken
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.