theseraphim
Hej

Nu öppnar frågestunden med Theseraphim, fråga något och du får svar:-)
*Stintan*
Är det här en likadan tråd som Beriths "Jag undrar"? smile.gif
skånepåg
Hehe ok, var kan man köpa Estrella roasted garlic & salt??
De hade dem på willys för nåt år sen men de tog bort dem =(
theseraphim
CITAT (skånepåg @ 18-03-2010, 06:37) *
Hehe ok, var kan man köpa Estrella roasted garlic & salt??
De hade dem på willys för nåt år sen men de tog bort dem =(

Sorry, de är borta ur Estrellas sortiment, de var en tillfällig smak som ersätts av nya "tillfälliga" smaker. Provar sourcream o dill? De är riktigt goda, även dippat de i guacemole med möcke vitlök i.....mmmmmmmm!
skånepåg
CITAT (theseraphim @ 18-03-2010, 12:52) *
Sorry, de är borta ur Estrellas sortiment, de var en tillfällig smak som ersätts av nya "tillfälliga" smaker. Provar sourcream o dill? De är riktigt goda, även dippat de i guacemole med möcke vitlök i.....mmmmmmmm!

Neeeej, jag mailade willys förra året och de sa att för att för utöka sortimentet fick de ta bort några, och de tog bort de godaste de var ju mega goda biggrin.gif
Sourecream gillar jag inte alls, så köper mest de lantchispen med peppar och vårlök numera =/
skogstroll
Bra tråd!!! smile.gif jag vill ha tag på såna där stora kryddströare de har i grillmojar, såna där silvriga med en massa hål i som man häller kryddor med biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon