|
*Felix matte*
26-12-2003, 22:17
Varför korsade kamelen Sahara? TV1 ..kl.22.13 26-12 -03
*Felix matte*
26-12-2003, 22:21
CITAT (Betty @ 26-12-2003, 22:19) Ha,ha,haaa... du kan inte svaret
pa kalmar
26-12-2003, 22:38
För att komma till andra sidan.
Eva i Skåne
26-12-2003, 23:25
Om jag ska svara på din fråga i rubriken så kan jag sitta i samma fåtölj och se på tv som jag sitter i vid datorn. Jag kan gärna se på t ex nyheter samtidigt som jag surfar. Det räcker ofta att höra och är det någon mer intressant kan man göra en paus i surfandet. Jag följer inte många tv-program, men lyssnar ofta med ett halvt öra, och har lite hum om vad maken tittat på.
ThomasJ
27-12-2003, 17:14
Jag har en liten bärbar dator som jag använder med trådlöst "nätverk". Så jag har den alltid stående på soffbordet, och har den påslagen så jag enkelt kan surfa samtidigt jag tittar på tvn.
/Thomas
CITAT (ThomasJ @ 27-12-2003, 17:14) Jag har en liten bärbar dator som jag använder med trådlöst "nätverk". Så jag har den alltid stående på soffbordet, och har den påslagen så jag enkelt kan surfa samtidigt jag tittar på tvn.
/Thomas Lyxolle! Så skulle jag också vilja ha....
ThomasJ
27-12-2003, 18:34
Så kan man ju också säga det..  /Thomas
Har min bärbara (alltid online) brevid mig på vardagsrumms-bordet, ca 30cm från soffan(mig), och 2 meter från tv'n. Det är ca 2 meter härifrån till vattenkannorna också!!/ med vh T
ps: Nu fattas det bara lite förinspelade band av makaker, några fotoceller och ett par lianer, så kan man svinga sig in på dass..........
Soffbord + bärbara datorer = T(h)omas! Jag blir grön av avund medan jag springer mellan dator - TV - diskhon - tvättmaskinen! Nåja...
andersen
27-12-2003, 19:16
Jag vill bara tala om att det finns tv kort att sätta in i datorn, tror att man kan ha flera fönster öppna samtidigt= surfa och titta på tv samtidigt.
Anna-C< Jag har inte tvättmaskin å andra sidan..../ med gröna hälsningar Tomas  Största problem med detta är dock att fjädrarna brukar gå sönder under min favorit dyna. när man pendlar mellan liggande och sittande(pm standby) läge. Men en ny soffa kommer att införskaffas efter nyår...( lianer också månne, hmmmm)..
Eva i Skåne
27-12-2003, 19:32
CITAT (tomas @ 27-12-2003, 18:54) ps: Nu fattas det bara lite förinspelade band av makaker, några fotoceller och ett par lianer, så kan man svinga sig in på dass.......... Ha ha Tomas
CITAT (tomas @ 27-12-2003, 19:26) Anna-C< Jag har inte tvättmaskin å andra sidan..../ med gröna hälsningar Tomas  Hehe...be sambon att hon bär dig till dass när det är dags - sambon, hon som springer mellan diskhon och tvättstugan och spisen du vet...
Sambo? det har inte varit en kvinna i min närhet på 3-4 år så./ med vh Tomas ps: Jag ska inte bryta tråden mer......förlåt -- Kvinnor eller spinn?-- -Vampyrer finns visst-  Citat>Vilken fördomsfull granne!!! Varför skulle inte en kille kunna ha snyggt på balkongen? Tomas< Näää, jag skippar svaret på det där, annars får jag inte en enda kvinnlig allierad här inne!!!
*Felix matte*
27-12-2003, 21:02
CITAT (pa kalmar @ 26-12-2003, 22:38) För att komma till andra sidan. Så sant!
Jag har inte datorn i vardagsrummet så jag får lov att springa mellan om det är nåt särskilt som jag vill se på TV'n. Men det känns helt OK, jag passar på att ladda tvättmaskinen, tömma diskmaskinen m.m. när jag ändå är uppe och springer. ...och så hinner jag ta en sväng förbi kylskåpet samtidigt!
*Felix matte*
27-12-2003, 21:38
Min dator står ca 4 meter från tv, 3,5 från kylskåpet  6,5 från tvättmaskin & tumlare, 2 meter från favvofåtöljen och när timman blir sen... har jag ca 8 meter till sängen.
Jag behöver motionen!  Jag har ju ingen Felix som ser till att jag kommer ut och rör på mej regelbundet! ... skulle behöva en sån...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|