Carl

Äntligen all snö borta på tomten härligt. Ser att påskliljorna har kommit upp lite. Nu är det vår!
Huggorm
Jäklar vad avundsjuk jag är. sad.gif Här är det visserligen bart på vissa söderslänter, men ute på öppen mark ligger det 40-50cm blöt kramsnö kvar. Det känns som om det kommer ligga kvar ända till midsommar i år.
Myosotis
Du kan få lite is och smutsig, blöt snö av mig om du vill.
Alba
Åh så avundsjuk jag blir. Här ser man inte minsta lilla tendens att våren är på väg.
Vi får bara mer och mer snö.
Noak
Vi har 70-80 cm snö på täkterna, och det dubbla där vi skottat upp. MEN i kanten mot huset har det tinat och där såg jag tulpanerna sticka upp idag!
Motti
Här har vi en hel del snö kvar men nu i veckan har det tagit på den ordentligt,snön på taket har rasat ner och ligger i drivor runt huset men nu går vi åt rätt håll äntligen smile.gif
Anma
Här är det snart 10 cm nysnö på den gamla. crying.gif
Carl

Grattis då kan ni åka skidor igen biggrin.gif
Huggorm
CITAT (Carl @ 21-03-2010, 17:24) *
Grattis då kan ni åka skidor igen biggrin.gif

Precis vad man längtar efter så här i påsktider laugh.gif
Carl

Idag öppnade golfbanan med sommar greener.Kul
Snöflinga

Men jag är kvar flirting.gif och åtskilliga fler, här i Örebrotrakten ... Men solen vräker ned och snödropparna tittar opp i rabatterna som vetter mot söder yahoo.gif
pejori
CITAT (Snöflinga @ 22-03-2010, 10:10) *
Men jag är kvar flirting.gif och åtskilliga fler, här i Örebrotrakten ... Men solen vräker ned och snödropparna tittar opp i rabatterna som vetter mot söder yahoo.gif

Precis min tanke när jag såg rubriken. rotfl.gif
En Snöflinga finns kvar. giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon