Full version: Pelargon Sundborn
mamamaggan
Någon som vet var jag kan få tag på en pelargon som heter Sundborn ? Kan tänka mig både som frö , stickling eller stor planta.
Meriona
Jag har tittat på alla de internetsidor som Pelargonsällskapet länkar till utan att hitta den. Men den var riktigt riktigt läcker så nu har du fått mig att vilja ha en också! wub.gif
Samsara
Har kollat lite på min hemsida och dess länkar och tänkte genast att dessa borde vara värt ett försök för er som vill ha Sundborn.
Pelargonmuseum med Nationalsamling i Bodafors kan eventuellt ha den sticklingen, det är värt att ringa till dem och höra. Hon har många otroligt fina pelargoner. Pelargonmuseum

Monica har också Sundborn men vet inte om hon har sticklingar av just den sorten, hon har uppdaterat sin sticklingslista
Monica
mamamaggan
Tack så mycket Samsara !!

Visst är Sundborn fin och för mig är den speciell eftersom min farfar kom därifrån .
Samsara
CITAT (mamamaggan @ 23-03-2010, 16:01) *
Tack så mycket Samsara !!

Visst är Sundborn fin och för mig är den speciell eftersom min farfar kom därifrån .

Den är otroligt fin, finns på min önskelista men har inte plats för den nu smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon