Full version: Önskebrunnen?
tvilling77
Har tittat runt lite på den sidan och dom har ju en hel del men är det nån som har beställt från dem tidigare?
Ezereht
Vi har. Dom är bra men blir ju en del i frakt.
tvilling77
Okej..ja det blir ju dyrt...varifrån föredrar du att beställa rosor?
flouee
Jag beställde från koggens i höstas: billigt och plantorna såg bra ut allihopa! Tyvärr har de inte längre austin, men om du ska beställa till din häck så borde det fungera ändå smile.gif Beställer du för över 1500 så blir det fraktfritt!
Ezereht
Om du ska beställa en hel häck kan du nog höra med vilken plantskola som helst (men helst NU) så kan dom nog ge dig en offert. Det betyder du får bättre pris, eftersom du köper många.

Men om dom ska ha dina plantor till dig i Maj/juni så behöver dom beställa snart, så därför du behöver vara på hugget.

Det kan ju också hända Önskebrunnen ger gratis frakt för en större beställning.

Koggens verkar många varit nöjda med, men dom vill helst man beställer redan på hösten. Men det kan ju gå bra nu med, vet man inte förän man frågar smile.gif
tvilling77
Ja jag har kollat in Koggens oxå! Kan man beställa därifrån redan nu? När beställer du dina rosor inför sommaren?
Ezereht
Jag tror absolut du kan beställa "redan nu" och så säger du att du vill ha leverans i (maj?).

tvilling77
Okej! Ja det är ju maj som gäller här...en bit in i maj alltså..:-) Tycker däremot att koggens hemsida är lite jobbig....
Kajsa
Annars www.floralinnea.com som har en helt ny hemsida i vår
eller www.Rosenposten.dk
tvilling77
Floralinnea gillar jag och kommer nog att beställa därifrån snart! Rosenposten gillar jag också men det går inte att komma in på den sidan nu! vet någon vad det är för fel?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon