Full version: vår promenad
anki/ronninge
jag har varit på fågel safari!

[attachment=48443:and_2.jpg]

[attachment=48444:DSC_3160.jpg]

[attachment=48445:skata_2.jpg]

Meriona
Vilken härlig genomsvensk safari-utflykt! wub.gif Jag ser att du har en hel del snö kvar ännu...
anki/ronninge
jo , jag bor utanför stockholm och vi fick en del snö! Dessa kort är tagna i skogen och där är det ju så mycket skugga på sina ställen. men det var så underbart så jag gjorde om det igen, idag! phu, jag är genomsvett!! smile.gif
CITAT (anki/ronninge @ 29-03-2010, 07:18) *
jag har varit på fågel safari!

[attachment=48443:and_2.jpg]
[attachment=48444:DSC_3160.jpg]
[attachment=48445:skata_2.jpg]

Meriona
Inga nya pippisar idag då? flirting.gif
anki/ronninge
nja så här är det....(gråter)..hade min kamera inlämnad för service, fick hem den efter 3 veckor! Var ute på promenad, nytt objektiv, allt var underbart.. Riggade upp kameran på stativ, dottern kom och skulle låna den, pang.....ner i golvet, stor spricka,,!!! Blev jag arg?? ggrrrrrr jätteeee,,men lugn som jag är, visade jag inget mer än ,,oj!!,,(tur hon inte läser detta då!!!! nu är den återigen inlämnad för lagning!!!
CITAT (Meriona @ 29-03-2010, 12:39) *
Inga nya pippisar idag då? flirting.gif

Meriona
Nää vilken otur! -cry-.gif
Kan man inte försöka med att reklamera arbetet? angel_not.gif naughty.gif
anki/ronninge
jo det är ingen fara med kostnad, jag har en bra försäkring, endast själv risk 100 kronor,jag har en nicon d-60 med AF 70-300...men så retligt att bara ha kameran i min hand i en dag!! men hoppas den nu blir färdig tills jag åker till havet i slutet av april.. smile.gif
CITAT (Meriona @ 29-03-2010, 12:56) *
Nää vilken otur! -cry-.gif
Kan man inte försöka med att reklamera arbetet? angel_not.gif naughty.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon