Full version: Vår-och påskfint
Irene_L
Igår planterade jag lite blommor i kockumshandfatet som jag har som står på den gamla kälken. Det blev små påskliljor (Tete a Tete) och penséer. Inte mina egna penséer för dom är ännu så små! Sen hittade jag lite fjärilar och kycklingar som jag placerade i arrangemanget:

Om du dubbelklickar på bilden så blir den större!

Jag är så glad i den gamla kälken! Den är över 100 år och pryder verkligen sin plats på altanen bredvid ytterdörren!
zissi
Jättefint Irene kompiskram.gif

Jag planterade i ett precis likadant handfat häromdagen giggle.gif duh.gif men den bilden la jag i en annan tråd tongue.gif
Myosotis
Ääh... bilden? Vilken bild? Varför ser jag ingen bild? Jag vill också se, det måste vara jättesnyggt!
Meriona
Ja jag ser bara ett rött kryss. Men jag har för mig att den där kälken var höstfin också, eller minns jag fel?
Myosotis
Vilken tur du har, jag ser inte ens ett kryss.
Meriona
Nu ser jag många bilder! Här händer det grejer!
Sussie F-Flower
-Vad tjusigt, Irene!!! tummenupp.gif Jättegulligt... wub.gif

Vilken TUR att du har den där kälken... Vad skulle du annars placera allt pynt på...? giggle.gif
Irene_L
thanks.gif

vad bra att bilden syns nu! Jag hade ju kopierat den från min blogg och det var något strul med bilderna där och dom syntes inte där och då syntes inte bilden här! Men nu är det okey! tummenupp.gif
Myosotis
Vad fiint! bravo.gif
Helen i Piteå Zon 5
Fin påskkruka Irene! Söt Milla också!
Nostalgia
OJ vad fint Irene bravo.gif Jätte trevligt att få se tummenupp.gif

Förstår att du är glad över den gamla kälken. Själv har jag ett gammalt symaskinsunderrede från Husqvara som jag brukar dekorera under årets gång, tycker det är jättemysigt att pynta det med olika saker som passar årstiden och olika högtider.

Har du framme kälken även på sommaren? Hunden förstår jag att du alltid har framme smile.gif wub.gif
Irene_L
thanks.gif för alla gulliga kommentarer!

Nostalgia....ja kälken har jag alltid står på altanen vid ytterdörren och sen "pyntar" jag den efter årstid!
Platinum
Trevlig påskbild, glad påsk.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon