Full version: Beställa från Odla?
Elin80
Fick ett nyhetsbrev i mailen nyss om att beställa perenner från odla.nu. Är det fina plantor? Och är det bra pris? Har dålig koll...
hattstugan

Har beställt Julros från Odla som just började blomma när all snö kom :-cry

Tycker det är både bra pris och bra plantor! hämtade ett paket med Dahliaknölar häromdagen som var i mycket fin kondition!

Värt att prova tycker jag! Har funderat att beställa igen!!
Alba
Jag tycker att de har bra priser. Plantorna som jag har köpt har varit kraftiga och fina.
Om något mot all förmodan inte är bra så är de snabb på att ersätta - fantastisk service.
Jag kan bara ge ett råd - handla !
Meriona
Toppenservice! Fina sticklingar och lökar (det är det jag beställt). Rekommenderas verkligen!
Alba
Något annat som är bra som jag upptäckte nu det är att av vissa sorter kan man beställa 3 st men ockå 1 st - jättebra om man inte vill ha flera av en sort.
DykUnderYtan
Kanonbra, jag beställer nåt varje år. Precis som någon skrev innan mig, de få gånger det varit någon planta som inte sett frisk ut har jag direkt fått en ny eller tillgodo på nästa beställning.

Bara att beställa på. Det har jag just gjort! smile.gif
Elin80
Åhh, vad kul att ni är så positiva! Då ska jag beställa! :-)
Smarterchild
Vilka billiga pioner! w00t.gif ska genast beställa.....
Myosotis
Jag har också beställt och var nöjd. Fick pengar tillgodo när jag reklamerade, inga problem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon