Fick ett nyhetsbrev i mailen nyss om att beställa perenner från odla.nu. Är det fina plantor? Och är det bra pris? Har dålig koll...
hattstugan
31-03-2010, 11:05
Har beställt Julros från Odla som just började blomma när all snö kom :-cry
Tycker det är både bra pris och bra plantor! hämtade ett paket med Dahliaknölar häromdagen som var i mycket fin kondition!
Värt att prova tycker jag! Har funderat att beställa igen!!
Jag tycker att de har bra priser. Plantorna som jag har köpt har varit kraftiga och fina.
Om något mot all förmodan inte är bra så är de snabb på att ersätta - fantastisk service.
Jag kan bara ge ett råd - handla !
Meriona
31-03-2010, 11:15
Toppenservice! Fina sticklingar och lökar (det är det jag beställt). Rekommenderas verkligen!
Något annat som är bra som jag upptäckte nu det är att av vissa sorter kan man beställa 3 st men ockå 1 st - jättebra om man inte vill ha flera av en sort.
DykUnderYtan
31-03-2010, 11:40
Kanonbra, jag beställer nåt varje år. Precis som någon skrev innan mig, de få gånger det varit någon planta som inte sett frisk ut har jag direkt fått en ny eller tillgodo på nästa beställning.
Bara att beställa på. Det har jag just gjort!
Åhh, vad kul att ni är så positiva! Då ska jag beställa! :-)
Smarterchild
31-03-2010, 12:16
Vilka billiga pioner!

ska genast beställa.....
Myosotis
31-03-2010, 19:14
Jag har också beställt och var nöjd. Fick pengar tillgodo när jag reklamerade, inga problem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.