Full version: Ser inte skickade PM
inglan
Hej!
Varför ser jag inte de PM som jag skickar, borde de inte lägga sig i "skickat"? De PM jag får lägger sig ju i inkorgen. Lite dumt för ibland vill man läsa vad det var man skrev.

Hälsningar Inglan
Aqvakul
Det blir som du vill om du markerar i rutan längst ner, med texten Spara en kopia av meddelandet i mappen "Skickat"
Berith
Du måste själv kryssa i under skrivrutan om du vill att en kopia sparas i Skickat. yes.gif
inglan
O hjälp var det så enkelt! thanks.gif !!!! Då ska jag göra så fortsättningsvis, skulle nog läst allt innan jag klickar på skicka slap.gif

Tack o hälsningar Inglan smile.gif
Myosotis
Har för mig att markeringen försvinner när man förhandsgranskar, så kolla att rutan verkligen är förbockad innan du skickar.
Meriona
Jag tycker att man skulle kunna ställa in i inställningar att man ALLTID vill spara en kopia, varför går inte det?????????
inglan
Tack för tipset! Ja jag förhandsgranskar alltid för jag tycker inte jag ser stavfelen så bra när jag skriver, ska hålla mer koll och kanske inte ha så brått blush.gif. Tycker också att man skulle kunna klicka i ruta för att alltid få en kopia, för oss glömska! innocent.gif

Myosotis
Tycker jag också!!
pejori
Så var det innan ODLA gjodes om.
Då la sig PM automatiskt i skickat. tummenupp.gif
Fördelen med detta system är, att man slipper gå in och rensa, då dom tar plats.
Alba
CITAT (Meriona @ 31-03-2010, 21:17) *
Jag tycker att man skulle kunna ställa in i inställningar att man ALLTID vill spara en kopia, varför går inte det?????????

Instämmer - jag glömmer alltid kryssa i rutan.
Det borde finnas ett val i profilen att ställa in.
pejori
CITAT (Alba @ 01-04-2010, 11:33) *
Instämmer - jag glömmer alltid kryssa i rutan.
Det borde finnas ett val i profilen att ställa in.

Det är en bra idé.. tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon