Full version: bebisbild
stina1
[attachment=48599:x_006c.jpg]
Hej på er!
Jag har nyligen hittat den här tråden - har bara läst om rosor, pelargoner o annan växtlighet på odla tidigare!
Tänkte att jag skulle dela med mig av lite foton till alla marvinstokiga som tycks finnas här :-)
Här är en nästan nyfödd Dumle med mamma Smulan!

Tanken var att inlägget skulle hamna i marsvinstråden, men jag gjorde visst fel....

Meriona
Vilken liten söt Dumlekola! Och mamma Smulan är ju jättefin också! wub.gif wub.gif wub.gif
Äntligen en marsvinsbild igen! thanks.gif
Myosotis
wub.gif
stina1
Kul att det finns fler som är förtjusta i smågrisar!
Dumle har växt till sig rejält sedan fotot togs, så jag ska försöka ta lite nya foton snart!
Aqvakul
Bara så söta! wub.gif wub.gif
xlxl67
Kanonsöta. Hoppas att få se fler bilder av Dumle. Ingen Humle på G?
Meriona
CITAT (stina1 @ 03-04-2010, 11:57) *
Kul att det finns fler som är förtjusta i smågrisar!
Dumle har växt till sig rejält sedan fotot togs, så jag ska försöka ta lite nya foton snart!

Det vore väldigt kul att se! tummenupp.gif
stina1
[attachment=48626:SSA51705b.jpg][attachment=48625:SSA51703b.jpg]
Nu har jag haft kameran framme - bildkvaliten blev väl sisådär...
Men här är ett par dagsfärska bilder på Dumle!
Han har blivit lite halvlånghårig (efter pappa), ska bli kul att se hur han utvecklas!
Meriona
Nämen vilken skillnad sedan första bilden. Ojoj vilken sötnos! Helt rätt namn du gett honom, han är söt som godis!

wub.gif
stina1
CITAT (xlxl67 @ 03-04-2010, 17:26) *
Kanonsöta. Hoppas att få se fler bilder av Dumle. Ingen Humle på G?

Jo, vi har mer nog en "Humle" på gång också! Det var inte planerat så, men marsvinen är snabbare än matte ibland...
Wilmer
Oj, nämen så rar!! Smälter.. Så kul att få lite nya marsvinsbilder, en bebbe siter ALDRIG fel. Mamma är jättefin också, lite långhårad rumpa?
stina1
Ja, det stämmer! Hon har lite halvlång päls där bak! Och lite antydan till mustasch faktiskt! giggle.gif
Men söt som en liten kaksmula förstås!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon