Adri-Anne
Ett stort tack till er alla för det gångna året, för alla goda tips och idéer, för all värme och omtanke, för alla tänkvärda och kloka ord, för alla underbara trevliga mail och hälsningar, för alla tidiga morgnar som jag har kunnat börja med ett skratt och kvällar jag kunnat gå till vila med ytterligare skratt.
Ni är var och en obetalbar.
En stor kram till er alla. wub.gif

Något att tänka på

Jorden tillhör inte människan, det är människan som tillhör jorden.

Man kommer aldrig först genom att vandra i andras fotspår.

Varför ta efter andra människor när man är en själv.

Optimisten ser en möjlighet i varje problem, medan pessimisten ser problem i varje möjlighet.

Att tänka är så besvärligt så många föredrar att döma.

Ett riktigt Gott Nytt År till er alla.
Tingstäde
Jaa - hur svara?

Kommer att tänka på vad min mamma brukade säga: "Du är klok som en räka - fast något större".

Tingstäde
Annki
Önskar också alla på Odla ett gott nytt år. Och inte minst dig, Ann, med alla klokskaper som du delar med dig av! Om jag har tolkat dig rätt, är jag en optimist! Det gläder mig!

Nu ska jag strax ha vänner hemma på middag, Vänner som hängt med i 25 år och förhoppningsvis hänger med i minst 25 år till. Och här vilar aldrig några ledsamheter! Det är nog det som får oss att hålla ihop, år efter år.

Varm kram till er alla från Annki wub.gif
*Felix matte*
Ett stort tack och kram till dig Ann! wub.gif
Du ger oss både klokt och roligt
Tack vare alla goda skratt tror jag bestämt att vi ökat
vår livslängd betydligt tongue.gif laugh.gif biggrin.gif

Jorden är rund för att det inte ska finnas gränser /Loesje

Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt
det är medicin. biggrin.gif

Nyårsafton är en helt vanlig dag. Utom för raketerna
som äntligen slipper ut ur sina askar.
De spyr av glädje. Thomas 7år

laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
22.8 minus just nu... men vad gör väl det... jag behöver inte gå ut tongue.gif
Ewa L
Vill instämma i tacket. Tycker att strängt taget alla människor på detta forum är genomtrevliga och kloka.

Själv sitter jag som vanligt på nyårsafton och lider med en fullständigt vettskrämd Tico.

Han ligger under min säng — där han egentligen inte får plats — jag har försökt täcka för med nedhängande täcken och har både stereo och TV-apparater på för att försöka dölja ljuden, men...

Vad skönt att det är ett helt år tills nästa gång.
Betty
CITAT (Ewa L @ 31-12-2003, 23:12)
Vill instämma i tacket. Tycker att strängt taget alla människor på detta forum är genomtrevliga och kloka.

Själv sitter jag som vanligt på nyårsafton och lider med en fullständigt vettskrämd Tico.

Han ligger under min säng — där han egentligen inte får plats — jag har försökt täcka för med nedhängande täcken och har både stereo och TV-apparater på för att försöka dölja ljuden, men...

Vad skönt att det är ett helt år tills nästa gång.

Den här kvällen/natten är den enda på hela året som jag är glad att min gamle Baloo är i hundhimlen numera och slipper vara med... sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon