Full version: Leia
netaave
Har inte sett till henne på evigheter, har det hänt något?
netaave
Märkligt att ingen vet något wink.gif

Det är så här att huset bredvid vårt sålts och det ska ha köpts av en kvinna med en son som är barnfödd på gatan ovanför vår.
Leia är uppvuxen där och har en son så jag blev lite nyfiken. Kollade hennes profil och såg att hon inte varit här på länge.
Det behöver inte vara hon men om lär jag ju märka det så småningom, hon vet ju vem jag är och att jag bor i det här huset.
Jag har aldrig träffat henne IRL och vet inte hur hon ser ut.
Aqvakul
Har du försökt PM:a henne?
netaave
CITAT (Aqvakul @ 08-04-2010, 12:41) *
Har du försökt PM:a henne?

Ja
Biggan_
Leia såg jag till för inte så länge sedan!
netaave
Kollade lite i hennes album, men är lite osäker på om det är hon. Har bara sett den nya som hastigast en gång då dom inte bor här ännu. Iofs kan man ändra hårfärg och längd men tycker inte det stämmer med kroppsbyggnad heller.
Alba
Om någon vet något hoppas jag att det inte diskuteras här. Hon kan ju av någon anledning ha valt att inte berätta.
Jag tycker du ska invänta svar från henne och inte spekulera här. Därefter är det upp till henne om hon vill skriva något.
netaave
CITAT (Alba @ 08-04-2010, 14:21) *
Om någon vet något hoppas jag att det inte diskuteras här. Hon kan ju av någon anledning ha valt att inte berätta.
Jag tycker du ska invänta svar från henne och inte spekulera här. Därefter är det upp till henne om hon vill skriva något.

Det har du nog himla rätt i det tänkte jag inte ens på, tyckte bara sammanträffandet var så lustigt isf.
Aqvakul
CITAT (Alba @ 08-04-2010, 14:21) *

Precis!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon