Katti med torpet
01-01-2004, 21:17
Hej
Antar att somliga av er också är medlemmar i STA och har svettats över fröurvalet i årets frölista. Jag har äntligen lyckats få ner antalet till 20 så nu skulle jag skicka i väg det men upptäcker att de vill veta mitt medlemsnummer. HJÄLP, var hittar jag det? Det står ju ett nummer ovanför mitt namn på tidningens baksida men är det verkligen medlemsnummret?
Jag antar att jag borde ha ett medlemskort liggande någonstans men hittar bara det från Stockhomskretsen och där finns det då inget nummer...
Please, någon...
Helen i Piteå Zon 5
01-01-2004, 21:29
Jodå, numret ovanför ditt namn och adress är ditt medlemsnr, så det är det du ska skriva. Lycka till! /Helen
Katti med torpet
01-01-2004, 22:08
Tack och bock !!
Jag har precis blivit medlem - fast jag har inte fått några papper än... Kommer jag oxå att få ta del av frölistan, eller måste jag vänta till nästa år?
Undrar Lars
Om du majlar dit o ber att få ett nr av Trädgårdsamatören nr 4/03, där frölistan finns, så hinner du med o beställa ännu i år. Eller så kollar du på STA:s hemsida, frölistan finsn där också och gör som de säger ang. internetbetalningen.
pa kalmar
04-01-2004, 22:52
Vad har STA för webadress?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.