Sollan A
Hej
Tack alla för en väldigt trevlig Odlamiddag biggrin.gif
Steven&Gustav
JA tack för en jättetrevlig kväll med många goa skratt! Hoppas vi ses snart igen:)
anki/ronninge
säger det samma!! Tack för en så trevlig fika stund på mässan och en jätte rolig , och trevlig kväll med middag! verkligen kul att se ansikten och inte vara anonyma nick! detta gör vi om!!
CITAT (Steven&Gustav @ 11-04-2010, 11:22) *
JA tack för en jättetrevlig kväll med många goa skratt! Hoppas vi ses snart igen:)

blomkronan
Jag håller med Tack för en mycket trevlig kväll, och alla skratt hurra hipp hipp rotfl.gif
Det var så kul att träffa er alla smiley_small_hug.gif
Margith
Nu har jag kommit hem till lappmarkerna och även jag vill tacka er alla för en trevlig kväll, med mycket och god mat (tur jag hade oätit) och framförallt trevligt sällskap.
En extra smiley_small_hug.gif till Blomkronan som fixade det.
Anki V
Åh, äntligen kan jag sätta mig en stund. Det var en hel del mässinköp som måste tas om hand men nu är det mesta som ska ha jord i krukor……Lustigt föresten. Jag kom ihåg att jag köpte stockrosrötter, dagliljerötter och den där ”blommande ormbunken. Men jag har tre rötter till….. blink.gif
Fötterna har ännu inte ”svällt av” så det var svårt att hitta skor som gick att ”pina” på i morse crying.gif . Det blev bussen i stället för den dagliga promenaden till och från jobbet.

Vad jag skulle göra egentligen var inte att klaga utan att tacka för en jättebra träff i samband med mässan, både på fikat som blev en vattenpaus och middagen på kvällen. Det är synd att underbart är kort. Jag hade gärna umgåtts med er några dagar till smiley_small_hug.gif .

Tack blomkronan för att du fixade och tack Gillan och Dealer att ni ordnade så vi fick hälsa på hemma hos Malin…….och ett jättetack till alla er andra som gjorde hela grejen till en upplevelse thanks.gif .

Det var hur trevligt som helst!

/Anki
Lady Hamilton
Ja jag kan bara instämma i vad Anki V skriver yes.gif det är lika trevligt varje år att få träffa er andra. Och som sagt var, tack vare Dealer o Gillan så vet jag numera vart Malin72 bor
Gillan
Och jag vet inte vem jag ska tacka mest, ni är bara så underbara allihopa...........var och en på sitt sätt
wub.gif .........Jag kom precis hem. Jag hade en avstickare på si så där 24h innan jag hittade hit.

Blomkronan ska ha en "bautakram" för sitt engagemang och för att hon lät Malin få en paus kompiskram.gif
malin72
ja verkligen ett jätte tack för denna mysiga kväll!!! Tackar alla som bidrog med sitt kompiskram.gif
vi är verkligen ett trevligt gäng som träffas!!
Jätte tack till blomkronan som fick till det så bra smiley_small_hug.gif

vi ses säkert nästa år igen
Överbölingen
Hallå alla!

Tack ni som fixat middagen och tack ni andra som var där. Först nu börjar jag landa. Kom hem med en praktfull lunginflamtion som doktorn klassade igår.
Helt strålande kväll.
anki/ronninge
oj ! krya på dig!!
CITAT (Överbölingen @ 15-04-2010, 06:56) *
Hallå alla!

Tack ni som fixat middagen och tack ni andra som var där. Först nu börjar jag landa. Kom hem med en praktfull lunginflamtion som doktorn klassade igår.
Helt strålande kväll.

Magdis
Tack allihop för en otroligt ohemsk kväll. Ohyggligt roligt var det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon