malin72
jo det vore väl kul om vi samlade våra mässbilder i år igen tummenupp.gif

minnen för dom som var där och roligt för dom som inte var med att se oss andra!! Jag lägger in mina få jag tog till kvällen smile.gif
anki/ronninge
Toppen Malin... smile.gif ja du vet., så vi som inte har Face book åxå får vara med och se fotona.... giggle.gif
CITAT (malin72 @ 12-04-2010, 16:00) *
jo det vore väl kul om vi samlade våra mässbilder i år igen tummenupp.gif

minnen för dom som var där och roligt för dom som inte var med att se oss andra!! Jag lägger in mina få jag tog till kvällen smile.gif

Gillan
CITAT (anki/ronninge @ 12-04-2010, 16:26) *
Toppen Malin... smile.gif ja du vet., så vi som inte har Face book åxå får vara med och se fotona.... giggle.gif

Jag håller med Anki, men vart är bilderna angel_not.gif ..................... laugh.gif
anki/ronninge
precis..var e bilderna???? smile.gif
CITAT (Gillan @ 13-04-2010, 10:25) *
Jag håller med Anki, men vart är bilderna angel_not.gif ..................... laugh.gif

malin72
giggle.gif inte facebook giggle.gif

ja så här lite bilder har jag aldrig tagit men några kommer nu..sen väntar jag på att dom andra ska lägga in, för jag vet att andra fotade tex middagen whist.gif

mässan20104.JPG

mässan20103.JPG

mässan20102.JPG

mässan20101.JPG

dom korten är tagna när vi träffas och sen går och fikar, vilka ni är kan ni kanske skriva i själva:) på det ena kortet får Lady Hamilton paket från Gillan och Dealer flirting.gif
titti49zon6
Vink, vink vad kul att se er,jag känner igen dom flesta på bilderna yahoo.gif
skogstroll
vem e damen med den röda ryggsäcken? smile.gif
Alba
Åh så kul att se. Jag känner igen några bara. Jag skulle gärna vilha ja lite namn men förstår samtidigt om inte alla vill skriva ut det.
Roligt i alla fall med bilder från mässan.
thanks.gif

CITAT (titti49zon6 @ 13-04-2010, 13:20) *
Vink, vink vad kul att se er,jag känner igen dom flesta på bilderna yahoo.gif

Vink vink själv. Kul att se dig här på forumet.
Sköt om dig. smiley_small_hug.gif
anki/ronninge
jag är inte hemlig direkt, tjejen i svartvit blus det e jag det!
CITAT (Alba @ 13-04-2010, 14:13) *
Åh så kul att se. Jag känner igen några bara. Jag skulle gärna vilha ja lite namn men förstår samtidigt om inte alla vill skriva ut det.
Roligt i alla fall med bilder från mässan.
thanks.gif
Vink vink själv. Kul att se dig här på forumet.
Sköt om dig. smiley_small_hug.gif

Gillan
CITAT (skogstroll @ 13-04-2010, 13:45) *
vem e damen med den röda ryggsäcken? smile.gif

Det råkar vara jag det angel_not.gif
skogstroll
trevligt! kul att sätta ett ansikte på er smile.gif
Margith
På bilden där Lady Hamilton packar upp sin present, sitter jag i mitten, i svart kofta.
skogstroll
härligt! smile.gif
Gåsis
Jag är knallturkos- och vitklädd. Kanske lite mindre fötter än på avataren.
skogstroll
CITAT (Gåsis @ 13-04-2010, 15:20) *
Jag är knallturkos- och vitklädd. Kanske lite mindre fötter än på avataren.

äsch vadå det är fint med rejäla fötter giggle.gif
Anki V
Jag har jeans, blå tröja och "guldkasse"

/Anki
malin72
men några var det väl som fotade??? vill ju se kort ju flirting.gif
anki/ronninge
håller med, fotade inte blomkronan??
CITAT (malin72 @ 14-04-2010, 15:57) *
men några var det väl som fotade??? vill ju se kort ju flirting.gif

blomkronan
Jo då visst fota jag...

[attachment=48967:IMG_2710.JPG]
[attachment=48968:IMG_2691.JPG]
[attachment=48969:IMG_2694.JPG]
[attachment=48970:IMG_2725.JPG]
[attachment=48971:IMG_2695.JPG]
malin72
kul lite mera bilder kom tummenupp.gif hon som sitter och äter det är jag det flirting.gif
Alba
CITAT (malin72 @ 14-04-2010, 22:14) *
kul lite mera bilder kom tummenupp.gif hon som sitter och äter det är jag det flirting.gif

Jag var lite osäker men jag tyckte jag kände igen dig från bilder i fjol.
Kul att se.

Tack för alla fina bilder. Det är så roligt för vi som inte var där.
Magdis
Jag tog några bilder med mobilen men den är så pass ny att jag inte vet hur man får bilderna från telefonen till datorn ännu tongue.gif
Meriona
Vad snygga ni är allihop, tjejer! tummenupp.gif blomma.gif
titti49zon6
He,he tycker ni inte att Överbölingen och Adrian och dom andra två gossarna är snygga med naughty.gif
Meriona
Jo det är klart, vad tänkte jag på! duh.gif Förlåt pojkar... blush.gif
Alba
CITAT (Magdis @ 15-04-2010, 17:53) *
Jag tog några bilder med mobilen men den är så pass ny att jag inte vet hur man får bilderna från telefonen till datorn ännu tongue.gif

Jag hoppas du löser det bättre än jag gjorde med ny mobil. Jag höll på att bli tokig - flera gånger om - innan jag fick in bilderna i datorn.
malin72
jag hoppas också på att det ska gå bra för Magdis, det är så roligt att se på kort yes.gif
Magdis
Det verkar som att jag behöver skaffa mig en sladd som jag inte har, för att få in bilderna till kameran. sad.gif Man kan ju tycka att allt sånt ska följa med när man köper telefon men tydligen inte. Skicka bilder som MMS går inte heller trots att det står att bildstorleken ändras. Jag har försökt massor med gånger men det står bara att det inte gick att skicka. ranting.gif
Helen i Piteå Zon 5
Kul att se er alla yes.gif
Magdis
Jag finns med på en av bilderna från fikaträffen på mässan, jag har beige kappa och glasögon och ser onödigt purken ut just där tyckte jag. biggrin.gif
Peztis
Nu har man suttit och bläddrat upp och ned i tråden, försökt sätta namn ihop med ansikten.
Kul att se er!
Wilmer
Några av er känner jag igen, andra är nya. Kul att se, nu när man itne tagit sig dit.. I år heller...
Alba
CITAT (Magdis @ 16-04-2010, 23:18) *
Det verkar som att jag behöver skaffa mig en sladd som jag inte har, för att få in bilderna till kameran. sad.gif Man kan ju tycka att allt sånt ska följa med när man köper telefon men tydligen inte. Skicka bilder som MMS går inte heller trots att det står att bildstorleken ändras. Jag har försökt massor med gånger men det står bara att det inte gick att skicka. ranting.gif

En väninna till mig köpte ny mobil - sladden tillkom som extra utrustning - urdåligt.
Dessutom var manualen urusel - det framgick att man kunde tömma bilderna till datorn - men hur man gjorde det hade de inte skrivit.
Magdis
CITAT (Alba @ 02-05-2010, 15:04) *
En väninna till mig köpte ny mobil - sladden tillkom som extra utrustning - urdåligt.
Dessutom var manualen urusel - det framgick att man kunde tömma bilderna till datorn - men hur man gjorde det hade de inte skrivit.

Nä precis, det står inte ett förbenade dugg om hur man gör nånting med denna telefon. Jag har fått räkna ut det själv. Det blev dock väldigt dålig kvalitet på bilderna eftersom folk inte får röra sig det minsta lilla om skärpan ska bli bra. Jag ska lägga upp de bästa här ändå tänkte jag...
Magdis
Lite bilder från middagen och efterfesten biggrin.gif

odla1.JPG

odla2.jpg

odla3.JPG

Alba
Roligt att få se fler bilder.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon