Full version: Min lilla vrå
netaave
Hoppas inte det här räknas som otillåten reklam nu men vill delge er en sida, såg annonsen i Ica-kuriren.
Tänker inte handla så mkt men väl sno lite idéer, man blir ju lite inspirerad nu när säsongen precis har börjat. År barnsligt förtjust i fina saker till altan och trädgård.
Den här ska jag försöka mig på att göra nåt liknande iaf

http://minlillavra.com/visa_produkt.asp?t=...107&lang=sv
Motti
Ville bara säga att den där lilla dikten du har längst ner i dina inlägg är underbar smile.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Motti @ 12-04-2010, 23:52) *
Ville bara säga att den där lilla dikten du har längst ner i dina inlägg är underbar smile.gif

Det tycker jag med... och jag har skrivit det för länge sedan, till Netha.

För några veckor sedan så kopierade jag den lilla versen och har förstorat den och ändrat textsnittet till antikt.
Bara jag kommer ihåg att köpa en ram så ska jag skriva ut hela härligheten och rama in den och sedan placera ramen så att det är det första som jag ser när jag vaknar på morgonen... wub.gif

Hoppas att du inte har något emot detta, Netha?
smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

Neta, menar jag förståss!!! wink.gif
Motti
ja ibland hittar man sådana här pärlor som sätter ord på det man känner rolleyes.gif men inte själv kommer på att utrycka thanks.gif
Sussie F-Flower
VÄLDIGT fin Marschallhållare! Kan du svetsa, Neta? w00t.gif
netaave
CITAT (Sussie F-Flower @ 13-04-2010, 00:10) *
VÄLDIGT fin Marschallhållare! Kan du svetsa, Neta? w00t.gif

Ja har gjort det några gånger under överseende av maken, tycker det är lite kul.

Jag älskar själv de där orden och har dom som ett mantra när det är lite mycket, ni får kopiera och göra precis vad ni vill med det för min del. Jag såg dom i en tidning för en del år sedan när jag gjorde ett collage till en vän som fyllde 50, så innan jag klippte in det där skrev jag också av det. Skulle vilja veta vem som skrivit det men har inte namnet kvar tyvärr.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon