cirre
ska man tjyva paprika o chili som man gör med tomater?
Malin_MeL
nej det gör man inte.
paprikor och chili blir ca40-100 cm buskar och de får förgrena sig.
många toppar för att få fler förgreningar
cirre
ok
Crazy4Flowers
Jo om man läser detta så ska man beskära paprika på ett visst sätt. Se bilden en bit ner, bra info, låter rätt vettigt.
Anja Danmark
CITAT (Crazy4Flowers @ 19-04-2010, 23:26) *
Jo om man läser detta så ska man beskära paprika på ett visst sätt. Se bilden en bit ner, bra info, låter rätt vettigt.

Det er en beskrivelse af professionel dyrkning, hvor planterne på den måde bliver 3 m høje med to hovedstammer. Det er jo ikke sådan vi gør i vores private drivhuse...

Man kan da beskære, hvis man har lyst - men det er ikke nødvendigt for at få frugter. Selv om det da kunne være sjovt at eksperimentere med nogle få planter - det kunne jeg da godt finde på!

Jeg beskærer ikke, for så busker planterne sig for meget og fylder i bredden i stedet for i højden, og så har jeg ikke plads til så mange forskellige...

Jeg dyrker 20 forskellige chilier og 15 forskellige paprika i år, så det fylder jo en del!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon