Robbowich
Hej

Jag är på jakt efter syntetisk bevattningsduk/underbevattningsmatta/växthusmatta. Jag håller på att bygga en växtvägg och växterna kommer att planteras i fickor i mattan.

Jag har hittat Rolsomat från Trädgårdsteknik. Den verkar perfekt (2m bred, syntetisk, tjock, grå).

Tyvärr måste jag köpa en stor 50 m rulle där för 2500 kr inkl frakt och jag behöver bara cirka 6 meter.

Har du tips på var jag kan köpa en mindre mängd matta? Eller finns någon i Stockholm som vill dela rulle med mig?

/Robert
Betty
Jula , Willab . Jag har egen erfarenhet av Willabs bevattningsbrickor och mattor, de funkar alldeles utmärkt.
Robbowich
Tack för tipset. Willabs var inte så dum eftersom de hade ganska stora format. Funderar lite på om jag kan ha den varianten som har ett plastskikt överst. Om det inte dyker upp någon som har metervara till övers få det kanske bli sådan.

Så här ska det bli när det är klart.

/Robert
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon