Sussgirl
20-04-2010, 16:53
Hej!
Ska beställa från cayeux till hösten igen- någon som vill hänga på?
Förra året var det några som hängde på.
http://www.iris-cayeux.com/index?langue=EN...e=eur&lg=FRhar handlat där flera år i rad nu och är nöjd med deras irisar.Men habegäret är stort =).
Om ni vill hänga på maila mig då på susanne_wallin@hotmail.com
Mvh Susanne
Sussgirl
04-06-2010, 19:32
Hej igen!
Ingen som vill hänga på??
Vill beställa lite men blir så dyrt om man besäller själv så.
Hälsningar Susanne
ingrids
04-06-2010, 19:38
Tyvärr är det fel fas för mig - till nästa år skulle funka bättre. Eftersom jag bor i Norrland funkar dessutom
Tamberg bättre eftersom de levererar på våren, är rädd att det kommer alldeles för sent från Cayeux för min zon.
mamamaggan
20-07-2010, 15:41
Puttar upp lite !!!
fuchsian
21-07-2010, 15:43
Har du nån bild på dem? Jag gillar irissar, men måste tänka på mera hur jag skulle vilja ha det nästa år.
Annars låter det intressant. har du kostnaderna något så där? .... Fuchian .....
Red Top
21-07-2010, 15:51
Om du går in på länken som Sussgirl lade in, så ser du både bilder och priser.
fuchsian
21-07-2010, 15:55
Tack, Red topp, tänkte inte så långt. Här är det verkligen hett och tungt ..... Fuchian ...
Åh vad jag blir sugen på att hänga på! Ska gå in och kika på vad dom har. Ni har inte skickat iväg beställningen än?
gudars vad mycket fint... ojoj... men jag ser ingen info om härdighet, vet ni hur det är med dom här irisarna? Måste man ta upp dom över vintern eller klarar dom en zon 3-4?
Sussgirl
22-07-2010, 07:55
Hej!
Irisarna är härdiga till zon 5 eller 7. Odlar i zon 3 och inga problem här.
Har inte beställt ännu men tanken är innanaugusti.
Mvh Susanne
Sussgirl
27-07-2010, 13:37
Okej sista chansen att hänga på nu.. skickar iväg beställningen på fredag så någon fler som vill vara med??
Maila mig då på susanne_wallin@hotmail.com
Mvh Susanne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.