Peztis
Som sagt, någon här som gillar tv-serien Glee?
Jag gör det, tycker den är jättebra och underhållande, blir glad varje gång!

Tydligen så kommer den tillbaka i rutan söndagen den 2 maj kl 18. VAD ÄR DET FÖR J-A TID!?! rtfm.gif
Hoppas att det bara är en sådan där förhandsvisning som de håller på med på 4:an ibland.

I alla fall, jag kom på detta när jag råkade på denna video som man bör se om man gillar Glee:
Sue Sylvester med Vogue

giggle.gif Underhöll mig i alla fall!
glee
Namnet till trots, nej biggrin.gif
Meriona
Vad i himlens namn är det för serie, den har jag aldrig hört talas om. Inte för att jag ser på serier, men jag tycker att man borde hört namnet? unsure.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 21-04-2010, 21:18) *
Vad i himlens namn är det för serie, den har jag aldrig hört talas om. Inte för att jag ser på serier, men jag tycker att man borde hört namnet? unsure.gif

lika illa här.. flirting.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Jag försökte titta på några avsnitt i början med tanke på att jag inte har så många kanaler att titta på men det kändes som om jag sett det förut det är ju inte någon orginell programide precis + det kändes ganska plastigt och ointetsägande. Och det där amerikanska waylandet i alla sånger tål jag inte. Så nej jag gillade den inte.
skånepåg
Glee har börjat på tv11 så försöker komma ihåg det, det är rätt kul ^^
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon