Jag skulle vilja lägga in en bild i ett inlägg sådär tjusigt som alla andra verkar kunna. Jag har bilden i mitt album här på odla.nu, klicka på "bildknappen", skriver in ganska många obegripliga runor som jag hittat beträffande bilden i albumet i den rutan som dyker upp - men nix. Oklart om det är jag - eller odla.nusidan som inte fattar... Tingstäde
Åsa, mälardalen zon 2
04-01-2004, 14:35
Klistra in bildadressen i rutan du får upp när du klickar på bildknappen, adressen slutar ofta på .jpg.
Bildadressen hittar du om du högerklickar på bilden du vill infoga och sedan på egenskaper. Markera adressen och kopiera så kan du lätt sedan klistra in den i bildrutan.
Tingstäde
04-01-2004, 15:21
Måste göra något fel - trots dina visa ord, Åsa mälardalen zon. Fick in en bild i inlägget men det "bidde en tumme" - tydligen klistrade jag in adressen för tumbilden. När jag klistrar in adressen för "riktiga bilden" säger odla.nu "ledsen, dynamiska sidor i IMG-taggar är inte tillåtet". Och bildnamnet slutar inte med .jpg. Tingstäde
yla
04-01-2004, 15:25
det fungerade alldeles utmärkt tingstäde
pån igen högerklicka på stora bilden
Tingstäde
04-01-2004, 15:33
EURECA!!! Yippiiii! Nu ramlade poletten!!! Heders Åsa, mälardalen zon 2 och oldwolfie!!! Ska komma ihåg er i mitt testamente!
Tingstäde
yla
04-01-2004, 15:38
va bra hehehe
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.