Full version: Kaiplök
netaave
Växer ju vilt på Gotland och söderut i landet men jag undrar om den skulle gå att odla i zon 3 eller 4?
Någon som har gjort det och vet var man isf kan köpa plantor?
Preussen
CITAT (netaave @ 21-04-2010, 16:35) *
Växer ju vilt på Gotland och söderut i landet men jag undrar om den skulle gå att odla i zon 3 eller 4?
Någon som har gjort det och vet var man isf kan köpa plantor?

tror att åke truedsson säljer fast han levererar ej förrän till hösten. gå in på tomatklubben för mer kontaktinformation. var det inte lord nelson som sålde ramslöksfröer förra året? själv köpte jag ramslök på tradera förra året men den har inte tagit sig så bra.
netaave
CITAT (Preussen @ 21-04-2010, 17:00) *
tror att åke truedsson säljer fast han levererar ej förrän till hösten. gå in på tomatklubben för mer kontaktinformation. var det inte lord nelson som sålde ramslöksfröer förra året? själv köpte jag ramslök på tradera förra året men den har inte tagit sig så bra.

Tack snälla, har beställt frö från Impecta, trodde inte i min livligaste fantasi de kunde dras upp från frö smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon