jonasj
Hejsan! Jag söker en plats i Stockholm med omnejd med Nangijala-vibbar för fotografering till ett albumomslag. Platsen bör ha äppel- eller körsbärsträd och vara så drömsk och filmisk som möjligt. Maximalt Astrid Lindgren, alltså. Är det någon som har förslag på plats?

Oerhört tacksam för svar!

Jonas
skogstroll
det jag tänker på i mina krokar är Tyresö slottspark, är vacker både på vår och sommar och höst. smile.gif

Länk

Åsa, mälardalen zon 2
Säbyholms naturbruksgymnasium i Upplands Bro skolan har stor park med massor av fruktträd (äpple, päron, körsbär, plommon) och många av elevhemmen är byggda i början av 1900-talet och är röda träkåkar med vita knutar á la Bullerbyn, elevhemmen ligger utströdda i parken.

Det finns även gott om prydnadskörsbär på många ställen i skolans park.

[attachment=49264:k_rsb_r2.jpg]

+Åker man dit på helgerna är det få människor där eftersom eleverna inte bor där på helgerna så då riskerar man inte att få en massa människor på bilderna ifall man inte vill det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon