netaave
Jo en ny undersökning visar att det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att helt kunna tillfredsställa en kvinna.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Däremot spelar det ingen roll om det är Visa eller Master card
Motti
Men gösses då !ingen inteligens då ?bara storlek ?
mamamaggan
Vad har American Express för mått då ? Det skulle kunna tillfredsställa mig .
Red Top
giggle.gif Det är nog inte storleken som avgör, utan hur han ofta han använder den. (F'låt; det.) Och till vad. whist.gif
*Stintan*
CITAT (Red Top @ 24-04-2010, 07:52) *
giggle.gif Det är nog inte storleken som avgör, utan hur han ofta han använder den. (F'låt; det.) Och till vad. whist.gif

rotfl.gif rotfl.gif
Alba
CITAT (Red Top @ 24-04-2010, 07:52) *

Men Red Top då slap.gif rotfl.gif
Meriona
Här krävs bara två små 100-grams luddiga gerbil-bollar.... wub.gif Ett plastkort hade de slaktat på 10 minuter, men luddighet varar... yes.gif
Uggi
För att tillfredsställa frugan idag så krävdes det endast ommålning av sovrumstaket. naughty.gif
Motti
Min svåger sa en gång att man måste vara lite gullig mot sin fru ibland och det är så sant så, då har storleken ingen betydelse rolleyes.gif Det är hastigheten naughty.gif
Uggi
Det skall jag tänka på nästa gång. flirting.gif
Motti
Fort mycket och länge naughty.gif
Uggi
OK. smiley_small_hug.gif
Motti
fort vet jag whistling.gif men mycket och länge har jag glömt naughty.gif
netaave
CITAT (Uggi @ 24-04-2010, 21:09) *
Det skall jag tänka på nästa gång. flirting.gif

Så måla fort som 17
Uggi
m.a.o. så slutar jag här för ikväll och går (springer) till frugan. naughty.gif
Motti
Fort mycket och länge är bättre än slö slapp och likgilltig naughty.gif Ska nog skaffa mig en halvblind Toyboy giggle.gif Jag menar man är ju 57 så halvblind är ju bra då rotfl.gif
netha
CITAT (Uggi @ 24-04-2010, 22:04) *
m.a.o. så slutar jag här för ikväll och går (springer) till frugan. naughty.gif

rotfl.gif

CITAT (Motti @ 24-04-2010, 22:06) *
Fort mycket och länge är bättre än slö slapp och likgilltig naughty.gif Ska nog skaffa mig en halvblind Toyboy giggle.gif Jag menar man är ju 57 så halvblind är ju bra då rotfl.gif

rotfl.gif ja herregud ... här skrattar jag så tårarna rinner ...
Ett gott skratt förlänger livet heter det ju laugh.gif
Motti
man kan väl kolla med " Synsam" vad de har för unga objekt som är halvblinda naughty.gif som kunder !eller?
Peztis
Och Synsam tar ju säkert både VISA och MasterCard! biggrin.gif
Motti
Visa har jag inte men Mastercard,undrar om det skulle funka g.gif Fast Toyboys är nog dyra i drifft confused.gif
vildvittra
70 sätt att tillfredställa en kvinna
69:an och en resa till ullared biggrin.gif
Gudrun i Göteborg
Ullared? Gubevaremej crying.gif
Meriona
Hellre Ullared än den där omöjliga sifferkombinationen... innocent.gif
Biggan_
CITAT (Meriona @ 26-04-2010, 20:49) *
Hellre Ullared än den där omöjliga sifferkombinationen... innocent.gif

giggle.gif
Uggi
Känner mig fortfarande osäker efter 54 års äktenskap. sweatingbullets.gif
Meriona
laugh.gif Det behöver du inte, 5+4 är 9 roten ur 9 är 3 men men 3 är inget bra... Hur kommer jag ur det här nu då? unsure.gif Sudda ut. Pytagoras sats i förhållande till Kosinus säger att ditt äktenskap är stensäkert uggi!
Uggi
Jag kunnde inte annat än le, men det känns ju bra med din uträkning. naughty.gif
Motti
Om man nu ska vara lite allvarlig så krävs det väl menthal tillfredställelse först förståelse och omtanke från varan !sen kommer det andra automatiskt eller hur ?har man inte det bra på det menthala planet fungerar ju inte det andra heller då spelar inte längd osv någon större roll.
vildvittra
det jag skrev var snott rakt ur en hemskt ful dekal jag såg på loppis en gång smile.gif
står absolut inte för uttalandet utan tyckte om den råa humorn

personligen är jag en romantiker

ville bara ha det sagt så inte jag bygger upp en udda bild av vem jag är *s*
/Nina
Meriona
Åtminstone jag har redan förstått att du är en ovanligt varm och vänlig tös Vildvittra, såklart förstod vi det roliga med uttalandet! smiley_small_hug.gif coolgleam.gif
Red Top
Från kontokort till Ullared. Klockrent!
skogstroll
CITAT (vildvittra @ 26-04-2010, 18:56) *
70 sätt att tillfredställa en kvinna
69:an och en resa till ullared biggrin.gif

nä willys duger fint för mig whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon