Full version: Måste få visa
netaave
[attachment=49297:IMGP7427.JPG]
Millan på Elles arm, hon är lite slö o det är gött o slappa men hon är så sugen på kexet som det är havre och äpple i, släpper det inte.

Hon blir överlycklig när hon får vara med lillmatte i sängen

[attachment=49295:IMGP7423.JPG]

[attachment=49296:IMGP7426.JPG]

Wilmer
ÅÅÅ, Milla, så söt wub.gif Grattis från mej och mina småtassar yaay.gif Sötaste kaninen jag någonsin sett. Kram från mej till Milla och familj.

Skickar en cyber... Morot? Vad gillar hon bäst?
Meriona
Bragokex verkar det som... wub.gif

GRATTIS MILLAN! hbd.gif
netaave
CITAT (Wilmer @ 23-04-2010, 23:57) *
ÅÅÅ, Milla, så söt wub.gif Grattis från mej och mina småtassar yaay.gif Sötaste kaninen jag någonsin sett. Kram från mej till Milla och familj.

Skickar en cyber... Morot? Vad gillar hon bäst?

Just nu så är det äpplen och persilja som står högst i kurs

CITAT (Meriona @ 24-04-2010, 09:39) *
Bragokex verkar det som... wub.gif

GRATTIS MILLAN! hbd.gif

Ja inte det bästa för kaninmagar kanske men hon är galen i dom där.
zissi
[attachment=49310:ballongs...delsedag.gif]
Grattis Millan!

Visst är väl 10 år inte så ungt för en kanin, eller?
Aqvakul
söt kanin - 10 år låter som en hög ålder..
Myosotis
Men ååh - ligger hon bara och håller i kexet alltså? Orkar inte äta det nu men ska spara det till senare liksom? Vad sött! wub.gif
Motti
Nu blev jag lite blödig smile.gifså lik min första kannin Moxy,så himmla gullig Nétheave inta konstigt att Elle inte fick ta med den när hon flyttade rolleyes.gif kram2.gif
netaave
Jo det är väldigt hög ålder för en kanin men hon har ju varit en del av vår familj och bott som en sådan, tror vi tagit ganska väl hand om henne.
Det finns tecken på åldrande, hon hoppar inte upp till saker längre ner från t.ex. soffan går däremot bra. Hon är inte heller lika rumsren som hon varit men fördelar väger upp nackdelar och jag har en bra sop wink.gif

Elle valde själv att inte ta med henne i samråd med oss just p.g.a. hennes ålder. Hon letar just nu efter en brun hermelinhona, en egen igen alltså. Men dels vill hon ha en från början sen vill hon inte gärna köpa i en djuraffär utan direkt från en uppfödare helst Millans, och den uppfödaren har inte haft någon sådan ännu.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon