KarinSKARA
Fick ett underbart kort idag på min blekrosa blåsippa.
Hoppas jag lyckas lägga in den så den går att klicka upp för det är då glittret framträder.
Alltid svårt att fota närbilder tycker jag men någon gång ibland får jag till ett lyckoskott.

Någon annan som har bilder att dela med sig av?
[attachment=49360:1Hepatic...P1070071.JPG]
Helen i Piteå Zon 5
Vilken vacker bild! Tyvärr så ligger mina rabatter till största del under snön fortfarande så jag har ingen bild att dela med mig av. Får njuta av andras istället yes.gif
Sussie F-Flower
wub.gif -Väldigt vacker!!!
Alexander-VG-zon3
ja det var en väldigt vacker bild, jag gillar när man får det glittriga på blommor.
Biggan_
Vilken vacker färg på sippan! Mycket fin bild du har fått till! tummenupp.gif
Jag har inte hunnit med att lägga in några bilder på mina vårblommor.
Men denna bilden på krokusar tagen för ett par veckor sedan blev jag ganska nöjd med!
...och jag säger detsamma som Karin, klicka upp storleken på bilden så blir det helt annat!

[attachment=49382:IMG_3063_krokus.jpg]
Ezereht
Vad underbart de måste vara att se på riktigt, ljuslila med glitter biggrin.gif
KarinSKARA
Biggan: Den bilden kan du ha som test för synundersökning =
HUR många insekter finns på bilden bravo.gif

Grattar dig till att ha fått så fin VIT färg. Jag tycker det är jobbigt att fota vita blommor

CITAT (Ezereht @ 27-04-2010, 00:35) *
Vad underbart de måste vara att se på riktigt, ljuslila med glitter biggrin.gif

Glittret framträder bara på 1 av 15 kort. Fattar inte hur jag fick till det just på den bilden.
MEN även en blind höna hittar ibland ett korn coolgleam.gif
skogstroll
den här gillar jag, en lilja jag hade för några år sen och som jag satt i kruka i år igen... Electric Orange heter den smile.gif Den är så ball tycker jag, kunde stå och stirra på den flera minuter

[attachment=49389:Lilja_El...c_Orange.JPG]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon