ingrids
Jag har gett upp på Trädgård i Norr sedan två år (om den ens heter så längre) och har hört mer eller mindre besvikna kollegor i lunchrummet. Var någon där? Har någon en fundering över varför mässan här inte tagit sig? Den började ju rätt ambitiöst i isladan trorts allt. Själv satsar jag numer på trädgårdssällskapets vår- och höstmarknad när inköpen kan åka rakt ner i backen.
Alba
Jag har läst att årets trädgårdsmässa var inställd.
Däremot skulle ett gymnasium-Forslunda-tror jag det hette ha mässa. Om den faller väl ut ska den fortsätta.

ingrids
Åhå - visste att det var på Forslunda men trodde det var samma regi etc. Där ser man vad som händer när man inte prenumererar på lokaltidningen ...
Alba
CITAT (ingrids @ 26-04-2010, 15:29) *
Åhå - visste att det var på Forslunda men trodde det var samma regi etc. Där ser man vad som händer när man inte prenumererar på lokaltidningen ...

Jag hörde det på radio i lördags - men jag trodde Forslunda var i Lycksele. slap.gif
ingrids
Då har de faktiskt varit mer än dåliga på marknadsföring! Och att bara utgå från att alla vet var Forslunda ligger, mummel. Nåja. Någon som lyckades ta sig dit mot alla odds?
BeaW
tyvärr nej, fick se det på torsdagen i tidningen, men jobbade fredag och min kompis jobbade både lördag och söndag. Men utbudet av seminarier tror jag var bra. Troligen kommer det igen nästa år. Vi får satsa på det.
Ogräs_
CITAT (Alba @ 26-04-2010, 15:44) *
Jag hörde det på radio i lördags - men jag trodde Forslunda var i Lycksele. slap.gif

Har för mig att skolan i Lycksele också heter Forslunda, eller något väldigt likt. Själv gick jag dock på Forslunda här i stan och har missat varenda grej som hänt där sen jag slutade, dom är inte så jätteduktiga på marknadsföring. Men jag undviker iofs alla former av nyheter så jag får väl skylla mig själv. Men dom brukar ha riktigt bra mässor.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon