Basil
.
Myosotis
Jag tycker att det är viktigt att kunna redigera sina inlägg för att ta bort stavfel, otydligheter eller t.ex. adress eller andra personliga uppgifter som man ångrar att man lade ut etc. etc. Däremot verkar det ju lite onödigt att ta bort alla svaren i trädgårdsrelaterade trådar, tråden kan bli väldigt osammanhängande. Maria var kunnig och hjälpsam och det är synd att hennes svar inte finns kvar, det var nog lite överdrivet att ta bort allt. Lite av förklaringen hittar du här.
Basil
Personuppgifter m.m. som man ångrat att man skrivit på forumet kan man ju be en moderator ta bort eller ändra. Uppenbarligen fungerar inte nuvarande system då vissa medlemmar fjantar sig och förstör forumet genom att ta bort massa inlägg.
netha
.
Peztis
Jag förstår inte... Varför skriver man något för att sedan ta bort texten och ersätta med en punkt?
netha
. biggrin.gif
Peztis
OK... då förstår jag... ungefär... biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon