Full version: Fler webbkameror
Biggan_
HÄR finns fler webbkameror!

Havsörnens ägg är kläckta och kattugglan ligger och ruvar.

Sälarna, vildsvinen och den svarta storken har jag inte sett till i år.

Om ni scrollar till längst ner och tittar till vänster så finns det fler webbkameror på fåglar.
Biggan_
Berguvungarna är för söta!
PeterDeleter
Jösses ja!

Helt underbara.

Får mig att tänka på andra kameror till nästa år. Kanske en i fladdermusholken. Inte lika sött det kanske?
Biggan_
Kattugglan har också fått bebbar!
Gossen Ruda
JK brukar ha invändningar mot övervakningskameror, har alla sina tillstånd för videoövervakning klara?
PeterDeleter
Härligt se!

Tillstånd? Jag sänder tex. bara mot egen tomt eller i egen holk då finns det tydligen bara en regel som säger att man ska informera att det är övervakat när man får "oväntat besök".
Gossen Ruda
CITAT (PeterDeleter @ 26-05-2010, 15:46) *
Härligt se!

Tillstånd? Jag sänder tex. bara mot egen tomt eller i egen holk då finns det tydligen bara en regel som säger att man ska informera att det är övervakat när man får "oväntat besök".

Jag bara skämta aprillo, glömde rolleyes.gif.
PeterDeleter
Gossen Ruda---> Ha-ha Jo, jag anade det.

Jag kollade upp det faktiskt för ett tag sen. Funderade på att sätta upp en skylt när jag sände ut mot gatan/himmeln för vädersidan och undrade vad som gällde då damen trodde det var förbjudet. Skyltarna för övervakning kostar en hel förmögenhet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon