Motti
Vill verkligen rekomdera dom,nu är det andra året jag skickat efter Pelargonsticklingar från Odla,jag skickade efter 12 sticklingar och de kostade 259 kr med frakt ungefär.Skickade bla efter Frensch Vanilla en gulblommande Pelargon som jag ser framemot att få igång och se den blomma med gula blommor gud va häfftigt rolleyes.gif ,plus en del andra lite ovanliga Pelargoner,alla har tagit sig jättebra inget som var fel med dom bara glädje och förväntningar smiley_small_hug.gif
Red Top
Håller helt med dig.

Trots att jag själv frösår och drar upp mängder av sticklingar av pelargoner , kan jag inte låta bli att beställa ur Odlas sortiment. Varje år blir jag lika glad när de kommer. Friska robusta sticklingar, som alltid utvecklat sig väl. Mao; jag kan oxå varmt rekommendera dem.
katah
Håller me, beställde tre sorter i år.

Förra året beställde jag bara en sort = 3 sticklingar och sabbade alltihopa!
Dom va hos mig säkert en månad och såg fina och rotade ut, tills det kom slutet av maj, med
+30 grader och vi åkte ut med båten en hel dag...
Sticklingarna var på köksfönstret och torkade ut i värmen , bara under en dag ! -cry-.gif

Så kom ihåg att vara rädda om er småttingar i år, jag skärper mig definitivt !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon