Meriona
Jag tyckte att det var två som utmärkte sig, killen på Öland och han med Amazonen. smiley_small_hug.gif Tur för dem att jag inte är flyttbar annars hade jag blivit lite besvärlig... whistling.gif
Uggi
Såg programmet, har svårt att bedömma pojkarna, men genomgående bra mågar för mig. Tjejen var allt sisådär, får man skriva så?
Meriona
Hon var väl jättegullig tycker jag, hon borde få många svar! yahoo.gif Gärna nån händig, för huset såg ut att vara i uselt skick....
Uggi
Som vanligt Meriona så är smaken olika, vi får se i senare program hur det går. flirting.gif
Meriona
Ja men det är ju det som är vitsen med programmet, det ska finnas en för alla. Men eftersom din fru inte var med så finns det såklart ingen för dig Uggi.... wub.gif
Uggi
CITAT (Meriona @ 03-05-2010, 21:42) *
Ja men det är ju det som är vitsen med programmet, det ska finnas en för alla. Men eftersom din fru inte var med så finns det såklart ingen för dig Uggi.... wub.gif

Vad snäll du är, en puss på kinden från mig. kompiskram.gif
Meriona
Du kanske skulle ställa upp som kärleksinspiratör i programmet? laugh.gif cool.gif Visa ungdomarna att det finns kärlek som håller i vått och torrt? tummenupp.gif
Uggi
Vi har väl inte varit sams jämt men på något sätt har vi rett ut diverse stormar, och jag mår och har det så bra nu, med yngsta barnbarnet 75 m fån vårat hus, hoppas jag får vara frisk i ännu några år och se henne växa upp. ranting.gif
Meriona
Ha! Såklart du gör! Målar du huset nu "gubbe" så håller du dig pigg till minst 95! smile.gif bravo.gif Om INTE har du ett antal Odlaiter som ställer upp bara för en kopp kaffe!
Uggi
Tack. kaffe fixar frugan på alltan mellan målningarna.
Nu tackar jag för ikväll och säger GOD NATT!
netaave
Missade detr tyvärr men såg några bondefilmer på nätet, tyckte han från Linköping borde va ett kap smile.gif
Ralf
Tror ni man får vara med i programmet om man spelar Farmville?
*Stintan*
CITAT (Ralf @ 04-05-2010, 07:40) *
Tror ni man får vara med i programmet om man spelar Farmville?

giggle.gif
Meriona
CITAT (netaave @ 04-05-2010, 00:02) *
Missade detr tyvärr men såg några bondefilmer på nätet, tyckte han från Linköping borde va ett kap smile.gif

Är han norrlänningen med på nätet tro, som skulle visa att han kunde rida? naughty.gif
Motti
Den charmigaste var han den långa killen med rött hår han verkade glad och positiv,men det var ingen som tilltalade mig en del verkade lite petiga tycker jag confused.gif kanske blir så när man varit ungkarl så länge.Måste ju finnas någon anlednig till att de levt ensamma så länge .
skogstroll
måste ju va lite småjobbigt att dejta nån som har föräldrarna boende hemma... giggle.gif
netha
Har någon av er haft någon nära vän eller släkting med i programmet?
netaave
CITAT (netha @ 05-05-2010, 22:40) *
Har någon av er haft någon nära vän eller släkting med i programmet?

Nära vän vet jag inte om vi är men vi känner Peter från Gottröra
Motti
En vän till oss hennes vänninas dotter var med och hittade kärleken, fast inte rätt igenom utan där de visade vilka av dom som fått minst brev.
Klura
CITAT (netaave @ 06-05-2010, 13:14) *
Nära vän vet jag inte om vi är men vi känner Peter från Gottröra

Peter var en av mina favoriter tummenupp.gif

Denna omgång ser jag fram emot. Tror den kommer bli underhållande.
Hade fler favoriter, bla Amazonen.
netaave
CITAT (Klura @ 09-05-2010, 11:44) *
Peter var en av mina favoriter tummenupp.gif

Denna omgång ser jag fram emot. Tror den kommer bli underhållande.
Hade fler favoriter, bla Amazonen.

Ja han är ridlärare smile.gif
hmm tror det är en människa man ska ha som favorit wink.gif
Bettis
Missade det sad.gif var på ett möte ranting.gif men nästa gång ska jag allt se det tummenupp.gif
netaave
CITAT (Bettis @ 09-05-2010, 13:55) *
Missade det sad.gif var på ett möte ranting.gif men nästa gång ska jag allt se det tummenupp.gif

Trodde det skulle vara nån repris i helgen
Klura
Jag missade det också men det går ju att se på hemsidan.

Bonde söker fru
Meriona
Nån som plitar på ett brev? rolleyes.gif
OM ni kommer med så måste ni LOVA att nämna Odla.nu! laugh.gif
Uggi
Om jag kommer med så lovar jag det, flirting.gif
netha
CITAT (Uggi @ 09-05-2010, 21:19) *
Om jag kommer med så lovar jag det, flirting.gif

giggle.gif

Uggi
Netha jag skall vinka till dig i TV-sändningen. giggle.gif
netha
CITAT (Uggi @ 09-05-2010, 21:30) *
Netha jag skall vinka till dig i TV-sändningen. giggle.gif

Då blir jag glad biggrin.gif

.
netaave
Försökte peppa döttrarna men dom bara tittade på mig med en konstig blick biggrin.gif
netha
CITAT (netaave @ 09-05-2010, 21:36) *
Försökte peppa döttrarna men dom bara tittade på mig med en konstig blick biggrin.gif

Kräsna? giggle.gif
Motti
Jag är ju redan gift med en föredetta bonnapojk så jag får väl behålla honom ett tag till giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon