stennie
Hej alla odlaiter!

Jag tänkte fixa en liten loppis den 16/5.
Om någon är intresserad är det bara att komma och ta med sig växter och sälja eller om man bara vill komma och prata en stund!

Det var så trevligt förra året så jag tänkte att jag skulle göra en liten repris!

kentbra
vart någon stans
stennie
Just det ja! i Trelleborg!

Om det är någon som har lust att komma PMa mig så får ni adressen!
therese.kvist
Ingen i Stockholm????
Ålgryte
CITAT (stennie @ 04-05-2010, 15:49) *
Jag tänkte fixa en liten loppis den 16/5.
Om någon är intresserad är det bara att komma och ta med sig växter och sälja eller om man bara vill komma och prata en stund!

Det var så trevligt förra året så jag tänkte att jag skulle göra en liten repris!

Jaaa det var jättetrevligt i din fantastiska trädgård! smiley_small_hug.gif

De flesta växter jag köpte har överlevt vintern och växer lååångsamt vidare... Men tyvärr kan jag inte 16 maj -cry-.gif
Hoppas jag kan komma nästa gång!

Passa på ni som har möjlighet att ta er till Trelleborg! Finns buss som stannar i närheten! tummenupp.gif
Olle A
CITAT (therese.kvist @ 04-05-2010, 17:09) *
Ingen i Stockholm????

Under "Resor och evenemang" hittar du en tråd om en träff i Stockholm 29/5. Själv ska jag på en odlaträff/växtmarknad i Surte utanför Göteborg 22/5.

Olle
Fru JD
CITAT (Olle A @ 04-05-2010, 18:23) *
Under "Resor och evenemang" hittar du en tråd om en träff i Stockholm 29/5. Själv ska jag på en odlaträff/växtmarknad i Surte utanför Göteborg 22/5.

Olle

Vart i Surte undrar en Göteborgare
Olle A
Vid glasbruksmuséet. Även den marknaden kan du läsa om under "Resor och evenemang". Den har också en egen hemsida där allt står som du behöver veta: http://www.tradgardsmarknad.se
Du är välkommen! smile.gif

Olle
stennie
Puttar lite........ ifall någon har missat! smile.gif
Aqvakul
Tyvärr Stennie, så är det Blekinge som gäller till helgen. Men ha det så kul! smiley_small_hug.gif
strandskatan
Skulle gärna men får gäster just den dan tyvärr! Växterna jag bytte till mig mot den äkta kastanjen sist mår bra och hälsar. Hoppas kastanjen lever hos dig!
tulle
Stennie, jag puffar upp din tråd lite med att säga att jag kommer, men hur dags har du tänkt dig.
stennie
Mellan kl 10-15...är det öppet!

Kul om du kommer!...jag har en vän som vill ha prickig viol biggrin.gif
Biggan_
Det är inte säkert, men kanske, kanske att jag dyker upp!
Jag har letat runt i min trädgård men kan inte komma på var jag satte min prickiga viol som jag köpte av tulle förra våren hos dej. dunno.gif
Biggan_
Lite trist att det var så kallt och tradigt väder idag, men det var ju lite folk hos dej ändå Stennie!
...men inga odlaiter när jag var där! no.gif Gillar inte odlaiterna i syd att gå på odlaträff?
stennie
Jaa ! Trist med vädret, men du och Tulle var där i alla fall, smiley_small_hug.gif och en del annat folk kom ju också...så det var ändå ganska lyckat. tummenupp.gif
Önskar bara att jag hade haft möjlighet att bjuda er på fika..men det får bli vid nästa tillfälle.

Tulle och jag pratade om att fixa en ny träff/loppis den 4 Juli....så boka in i era kalendrar! kompiskram.gif
tulle
Tack för igår. Ser fram emot nästa träff.
Biggan_
Kollade just min kalender! -cry-.gif
Jag skall jobba! -cry-.gif
Hoppas att det är många som kommer då! smile.gif
Ålgryte
CITAT (stennie @ 17-05-2010, 06:51) *
Tulle och jag pratade om att fixa en ny träff/loppis den 4 Juli....så boka in i era kalendrar! kompiskram.gif

Så trevligt! Jag ska genast skriva in det i kalendern! yahoo.gif

Blir träffen hos dig i Trelleborg, Stennie?
lyckero
4:e juli låter spännande. Har skrivit upp det i almanackan - låt se om jag kan övertala resten av familjen till en liten Skånetripp. Hur är det tänkt?
Lyckero
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon