Full version: *stön*...
Sollan A
Har nu hävt ut nästan två kbm kosk-t i rabatterna.... Ajajajaj..... Undra om jag kommer upp ur sängen i morgon?? g.gif
sqrulan
tummenupp.gif Du menar koskit! Bra jobbat! Här är det ännu så mycket snö så jag kan inte ens gå runt huset utan att kravla i djupsnö, jag brukar bete mej som en simmande sköldpadda då jag bara sjunker ner i 1-2 meter snö. Simma är bättre än att gå=0)
Kravelsimma! giggle.gif
blomkronan
tummenupp.gif vad duktig du har varit.
Det kommer nog kännas mest på dag två... giggle.gif Jag vet hur du kommer känna.
har själv gjort det samma förra helgen... men med hästskit.

Vi trädgårdstokar slipper ju gå på gymet iallafall wink.gif
Överbölingen
Vilket ös!
sqrulan
confused.gif Visst är det otroligt vad vi kan stå ut med! Bara man får göra det man brinner för så glömmer man smärtan, jag har kärrat måååånga lass i skottkärran i måååånga år för att förbättra sandjorden.Kärra ved vill jag inte ens nämna!
Jag har haft två och tre ordentliga lastbilslass med ved varje år i mååånga år som jag tillsammans med min tjurskalle till mamma har kapat och kluvet själv. (lilla mamma finns kvar men hon har glömt allt) . Jobbigt som tusan men ändå härligt att få använda kroppen.
Sollan A
Har kommit upp ur sängen, lite träningsvärk men värst är att baksidorna av låren liksom har blivit kortare... Och armarna längre känns det som, kan klia mig under fotsulorna utan att böja mig !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon