Full version: Kul test
netaave
http://www.expressen.se/1.1984500
Biggan_
Men det var väl i lättaste laget i allafall!
zissi
Du fick 13 rätt av 13 möjliga

Du kan MYCKET om blommor! Trädgårdsexpert!

Alldeles för enkelt för oss odlaproffs giggle.gif
Uggi
Det var lätt, men jag missade två ändå. Jäklar.
ninnisky
Kunde mycket om blommor så jag blev en trädgårdsexpert!

Det var alldeles för lätt!
Irene_L
Det var allt lite väl enkelt!

"Du fick 13 rätt av 13 möjliga Du kan MYCKET om blommor! Trädgårdsexpert!"

giggle.gif Vilken tuuur!

Aqvakul
Det var så lätt att det inte var kul.. thumbdown.gif
Snöflinga

Lätt som en plätt giggle.gif
Alba
CITAT (Aqvakul @ 11-05-2010, 19:18) *
Det var så lätt att det inte var kul.. thumbdown.gif

Nickar instämmande. Finns det någon som inte kan urskilja en ros - jag tror inte det - inte ens den av växter helt ointresserade.
netaave
Äh gnällspikar wink.gif va väl bra att vi får känna oss som proffs biggrin.gif
kram på er

[attachment=49901:lillbj_rne.jpg]
Berith
CITAT (Alba @ 11-05-2010, 21:38) *
Nickar instämmande. Finns det någon som inte kan urskilja en ros - jag tror inte det - inte ens den av växter helt ointresserade.

Kan nog vara lite olika det där, även bland Odlare. naughty.gif Kommer ihåg att nån (?) här för några år sen la in en bild på en maskros och frågade vad det var för blomma...
Myosotis
T.o.m. jag fick 13/13 yaay.gif så då måste det vara jättelätt. Det känns lite som om de driver med en när de frågar om anemoner är tomatplantor eller äppleträd basilika. Men man fick ju känna sig duktig i alla fall. smile.gif Undrar vad syftet är med testet, det påminner om såna idiotiska frågor de ställer på tv ibland där svaret är 100% uppenbart eller de själva säger det rolleyes.gif , då vill de ju att folk ska ringa och så tjänar de pengar på det.
ingrids
Fast det var bara 51% som hade alla rätt ...
anncharlotte
Nu när jag gjorde det så var det 19 frågor, jag hade 18 rätt och jag är ärligt talat ganska urkass på blommor
Chamomille
Jag fick faktiskt 20 frågor. Jag trodde det var en sallad på fråga 5 så jag svarade ingenting på den frågan. Fick 0 rätt.

Ranunkler... Så ser inte mina "ranunkler" ut iaf.

Edit: Bytte en siffra mot en bokstav.

Red Top
Testet blir roligare/konstigare för var dag som går. giggle.gif

I förrgår tillhörde jag de 47% som hade alla rätt.

I dag är jag en av de 6% som har alla rätt på 20 frågor, när facit bara innehåller 19 svar.

Oavsett om testet är fånigt eller inte, så håller jag med netaave. Visst är det roligt att känna sig som proffs någon gång. biggrin.gif kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon