Vilken osis! Visste ni att lakrits och tänder går visst inte ihop.? Jag tog en mjuk lakrits och sedan vet hag inte vad som hände. En uppenbarelse --- en kindtand är nu bara en halv kindtand!
Jag är ju så rädd för tandläkarbesök och fick tid idag att komma dit om 2 timmar! Inte hoppar ma n av glädje precis. Hade tänkt plantera om och det nya nu på eftermiddag, men hur i allsin dar har man tankekraft till det när man bara väntar att tiden ska gå.
I morgon får jag hämta mina mini-kiwi - plantor. Jättebra, för jag har en vindruva som jag skulle ha planterat nu i eftermiddag. då får jag gjort dessa två i morgon för att jag behöver maken min att lyfta jord och hjälpa mig med tunga saker.
Var hos kiropraktorn igår, så det gäller att ta det lilla lugna och anlita maken. Han vill helst ha allt färdigt och sedan njuta av allt vackert i växtrhuset, och det får han så gärna, men blombiten är min och det gillar jag att pyssla med dom.
OK. först den förb....de tandläkaren. det blir endast en akutbehandling, så det måste jag gå hos henne flera gånger. Lakritsen kan jag låta bli.