PeterDeleter
Härligt!

Önskar dessa vore närmare mig.
Meriona
Läste om det på textTV, tyvärr tyckte jag att de var alldeles för exakta i var de höll till, det finns ju skjutgalningar där ute!

Christina i Taxinge~
Det är fantastiskt!
Ryktet säger dessutom att det lär ska finnas ett etablerat par häromkring, alltså nån mil sydväst om Sthlm - jippi!

Vi har en ljuvligt vacker huvudstad, med många rätt otroliga möjligheter - badplats nästan mitt i stan, man kan fiska i Strömmen och snart kanske man kan möta varg på Djurgården! biggrin.gif wub.gif
sobbe
Bor i Norrtälje. Hur kul som helst, hoppas nu bara att alla skjutglada håller sig hemma. Så dom små liven får växa upp till stora vackra vargar.
Såg precis en bild i Norrtäljetidningen på en av dom små wub.gif
herkules
hoppas att de får leva!
Lokan
http://norrteljetidning.se/ biggrin.gif
Gossen Ruda
Då kanske det kan bli lite decimering av traktens lösspringande hundar och katter. biggrin.gif
*Stintan*
CITAT (Gossen Ruda @ 13-05-2010, 06:24) *
Då kanske det kan bli lite decimering av traktens lösspringande hundar och katter. biggrin.gif

sick.gif thumbdown.gif Har du flyttat? Det är nog ingen nyhet för traktens befolkning att det finns ett vargrevir i området.
Aqvakul
Önskar Stockholmsvargarna all lycka! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon