netha
Var kan jag hitta sådana amplar?
Tacksam för alla tips. smile.gif
Alba
Jag har också upptäckt att det är svårt att hitta större amplar.
Ett alternativ är ju att ha en fin kruka i en trådampel elelr om du är händig och kan knyta en själv.

Ampel av snören
*Stintan*
CITAT (Alba @ 15-05-2010, 14:18) *
Jag har också upptäckt att det är svårt att hitta större amplar.
Ett alternativ är ju att ha en fin kruka i en trådampel elelr om du är händig och kan knyta en själv.

Ampel av snören

Oj den hade jag nästan glömt giggle.gif Tycker också det är jättesvårt att hitta större amplar ja egentligen snygga amplar överhuvudtaget.
theseraphim
sorry men det tillverkas knappt några sådana längre.
netha
Alba thanks.gif för länken! Ska se om maken kanske testar knyta. smile.gif

Men allrahelst hade jag velat ha vita i porslin/keramik. Så synd att de inte finns att få någonstans. sad.gif
theseraphim
som sagt, tittade i en massa kataloger från leverantörer men knappast någonting som skulle passa.
netha
Får se om jag hittar nog stora ytterkrukor (finns inte många sådana) så kan jag testa att borra hål
som jag kan trä in rep för upphängning ... annars får det bli egenknutna.
Sussie F-Flower
Jag skulle vilja tipsa om Röda Korsets secondhandbutiker eller Erikshjälpen eller dylikt.
DÄR tycker jag att man kan hitta det mesta.... yahoo.gif
Billiga armaturer m.m m.m. laugh.gif

Kanske inte är det snyggaste alla gånger men för min del så bryr jag mig inte så mycket i det. Det är funktionen som sådan jag vill åt.
netha
CITAT (Sussie F-Flower @ 16-05-2010, 22:23) *
Jag skulle vilja tipsa om Röda Korsets secondhandbutiker eller Erikshjälpen eller dylikt.
DÄR tycker jag att man kan hitta det mesta.... yahoo.gif
Billiga armaturer m.m m.m. laugh.gif

Kanske inte är det snyggaste alla gånger men för min del så bryr jag mig inte så mycket i det. Det är funktionen som sådan jag vill åt.

Vi har letat på secondhand men inte hittat något. sad.gif

För mig är det viktigt med utseendet ... kan inte tänka mig att ha skamfilat eller blanda olika.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon