CITAT (Lottiz @ 14-05-2010, 20:11)

Trodde den stog i var mans fönster, men efter ett års letande har jag fortfarande ingen. Förlorar varje auktion på tradera (är jag snål?), den finns inte på platsskolorna och ingen jag frågar kan bjuda på en stickling.
Var ska jag leta för att hitta dr Westerlund?
Hej, Lottiz´date,
Jag hittade den flera veckor sedan på Blomsterlandet, men den blev sabbt slut. Skulle köpt den men maken tyckte att den luktar pyton så vi gjorde en mellanting. Det fanns en doftpelargon som är väldigt ljus i bladen och myyyyket flikig. Doftar ingeet om man inte rör den, annars godkänt av maken för jag vägrade lämna hyllan utan en doftpelargon. Jag minns inte namnet just nu.
Har du kollat på nätet hos Wibrant i Rockdala? de brukar ha allt mellan himmel och jord när det gäller pelargoner och fuchior? om de inte har den så kan du fråga dem vart du kan vända dig till?
Jag hadde endast hört/läst i blomböckerna om den, men inte träffat på hos någon häromkring även att det finns tiotal växtodlingar. Fråga annars Blomsterlandet om de får in mer av den. Ledsen, men kommer nog igen för förfrågan har varit större än de har fått in den.

fr. Tottes matte