aanderss
Jag reggade mig där i dag
http://www.motesplatsen.se
aanderss
ser attd e inte bjuder på 3 dagar gratis längre
Eva-Helene
Jag har varit med där + på E-kontakt och Parship. Alla dom tre har i stort sett samma upplägg: det är gratis att regga sig och att "flirta", titta på profiler...men för att kunna ta riktig kontakt med någon så måste man betala. Undantag E-kontakt, där det finns ett litet kryphål.

Min sambo träffade jag genom Norrlandskontakten.se. Där kan man skriva upp till 20 meddelanden/dag alldeles gratis. Det finns faktiskt några "sörlänningar" som är med där rolleyes.gif En del p.g.a. mig giggle.gif

Ena syrran träffade sin gube genom Spray. Fast där är det väldans begränsat också så länge man inte betalar. Dock inte så himmelens dyrt - enligt syrran.

aanderss
jag har betalat in till mötesplatsen nu. betalade via giro så de lä'r dröja 2-3 bakdagar innan man kan börja
aanderss
haha
postade belalningen i dag o messade kundtjänst o sa att jag inte har internettbank eller de korten man kan betala med (o de är sant) så bjöd de på 10 dagars vip
Meriona
Är det inte konstigt att man måste betala före man vet om det är något som passar en? Hoppas verkligen att man inte måste låsa upp sig för en viss tid då iallafall.
aanderss
jag betalade för 90 dagar
netaave
Har följt en riktig solskenshistoria som började på Mötesplatsen.
Hon som sitter vid skrivbordet jämte mig på jobbet skilde sig och började så småningom se sig runt på sånna sighter på nätet.
Via Mötesplatsen fick hon ett riktigt napp, träffade en snickare från Stockholm och vi undrade alla hur det skulle kunna funka för tjejen är en riktig "böna från landet"
Men det visade sig att han var inflyttad 08 och längtade ut i spenaten lika mkt som hon. Dom köpte en f.d. bondgård här i Uppland och han registrerade en egen firma för att kunna snickra lite extra, fanns ju liksom utrymmen i det nya boendet för det.
Ryktet spreds i bygden och han fick så mkt jobb att han idag lever på sitt eget.

Dom renoverade tillsammans huset och fick ett riktigt drömboende. Båda är intresserade av att bevara det gamla i huset från slutet av 1800-talet. Dom har t.o.m. visat upp det i en heminredningstidning.
Trädgården har dom också gjort till en dröm, med pool o allt man kan tänka sig. Han har ritat o byggt ett växthus som är över 60 kvm där det inte bara växer utan dom har också ett fint ställe att slappa i och ha fest på där.

Nästa helg fyller hon 50 och det firar dom med att gifta sig i trädgården. Middagen intas i växthuset wink.gif
Allt tack vare Mötesplatsen. smile.gif
aanderss
låter ju jätte trevligt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon