Full version: Impulsköp idag
Monarda
Införskaffade en Winnipeg Parks idag. Någon här som har något gott att säga om den?
Ezereht
Den är fin, inte så stor, fryser inget här i Umeå och växer på ganska hyfsat. Hade ingen sfs förra året i alla fall.
Kajsa
Bara gott om den Kanadarosen, klarar zon 6 och blir buskig ca 1 x 1 m eller lite till, jag har fått två små nya plantor intill efter många år på min ena ros. Rosen är flott, kan man ha och ge bort, doftar gott ! Och den är frisk !

kerstin z5-6
mmmm EN PÄRLA!
fuchsian
CITAT (kerstin z5-6 @ 21-05-2010, 21:25) *
mmmm EN PÄRLA!

Vilken sötnos den är, kan bara titta och njuta av den bilden. Själv har jag inte haft rosor på många år, men nu kommer det att bli, om inte denna sommar, så till nästa vår. Jag har reserverat platsen till en sådan sötis, men har inte bestämt mig än viken sort jag ska ha ...... rolleyes.gif men det kommer väl när det är dags .
det var ett bra impulsköp!!!..... fuchian
Monarda
Det här impulsköpet ångrar jag verkligen inte, den har växt snabbt och gör sig jättebra tillsammans med stormhattarna.

[attachment=52651:P7211431.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon