Berith
Hej Ingemar! Kan du förklara för mej varför man blir "synlig" på forumet efter att man grejat och donat i albumet när man egentligen är inloggad som anonym? unsure.gif
Ina
Ja! Jag vill oxå veta! Det har hänt mej med... blink.gif
Virgo
kan det vara så att man inte kan logga in sig i albumet anonymt?
Och är man väl inloggad där så blir man automatiskt inloggad som "synlig" i forumet? unsure.gif
Berith
Det kan ju vara nåt sånt. För visst är det så att forumet och albumet egentligen inte hänger ihop? Eller hur man ska säga... Men man loggar ju inte ut från forumet för att komma till albumet?

Ingemar!! blink.gif
Ingemar
CITAT (Berith @ 08-01-2004, 20:27)
Det kan ju vara nåt sånt. För visst är det så att forumet och albumet egentligen inte hänger ihop? Eller hur man ska säga... Men man loggar ju inte ut från forumet för att komma till albumet?

Ingemar!!  :blink:

Det är nog nåt sånt smile.gif

Albumet har jag ju hängt på efteråt och där kan eventuellt bli någon konflikt även om jag försökt få till det mesta. Det här med att vara anonym var något jag inte alls tänkte på sad.gif
Berith
Aha! Då förstår jag. rolleyes.gif

Går kanske att fixa? För du ska väl ha nåt att göra i år också? tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon