kiml
Hej! Jag har sprungit runt och letat i alla tänkbara affärer på min ort efter vanliga vita plastkrukor men fann inga. Endast svarta plastkrukor, eller vita krukor av fel material.

Jag vet precis vad det jag vill ha är. Och det är en kruka i stil med DENNA. Storlek ~25cm i diameter och med fat. Jag antar att hammarplast endast säljer till återförsäljare, men vet ni någon återförsäljare som finns på nätet som säljer dessa eller liknande krukor?
mojan
Kontakta Hammarplast via deras mejladress så kan du säkert få uppgift om återförsäljare. Brukar aldrig vara några problem och har du tur så finns det någon i ditt område.
theseraphim
var bara beredd på att den kommer kosta en hel del då hammarplast tar ordentligt betalt.
kiml
Hej! Jag var i kontakt med hammarplast och de hänvisade mig till blomsterlandet. Men närmaste butiken ligger ungefär 20 mil härifrån och verkar sakna postorderalternativ. Så mitt letande fortsätter.

Det behöver inte just vara den krukan. Utan det jag är ute efter är en vit kruka av plast med en diameter på ungefär 25cm, som man kan beställa på postorder. Så alla tips är välkomna!
Anja Danmark
prøv at søge i England - der har jeg fundet mange fine ting!

theseraphim
vita plastkrukor verkar vara en bristvara som få tillverkar i dagsläget.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon