Sussie F-Flower
Idag tittade jag på gårdagens repris av Go'kväll.

Trodde först att det var ett trädgårdsprogram som jag zappade över till, för Tina (Trädgårds-Tina) var med. Men hon gjorde en intervju med Viktoria Tolstoj, eller hur det stavas. Tina var suverän på piano och skulle nästan kunna platsa med i "Så ska det låta". Imponerande! laugh.gif

I alla fall så berättade dom att i nästa program (ikväll) så skulle det bli reportage ifrån Wij Trädgårdar.
Jag har bara hört talas om Wij här på odla men har aldrig sett något därifrån så det ska bli spännande att se.

Tänkte bara som en påminnelse om det var någon fler som var intresserad och ville se programmet.... shy.gif
smiley_small_hug.gif
ingrids
Suveränt! Då ska jag se till att titta (ska ändå baka och då brukar tv:n gå smile.gif)
Aqvakul
Tack för tipset! yahoo.gif
Bettis
CITAT (Sussie F-Flower @ 19-05-2010, 14:42) *
Tina var suverän på piano och skulle nästan kunna platsa med i "Så ska det låta". Imponerande! laugh.gif

Hon har varit med i Så ska det låta... jag tittade också på det men det bästa var Gunnel Carlsons tips och ideér tyckte jag..
Sussie F-Flower
CITAT (Bettis @ 19-05-2010, 15:07) *
Hon har varit med i Så ska det låta... jag tittade också på det men det bästa var Gunnel Carlsons tips och ideér tyckte jag..

ohmy.gif Jasså, har hon? Jag brukar inte följa den programserien men det händer att jag ser ibland eller att jag zappar förbi.

Jag tycker också Gunnels tips är bra. Ikväll får vi se vad dom tänker bjuda på... biggrin.gif
Sussie F-Flower
-MÄÄ!!! Gud, vad knäppt! fear.gif Jag har suttit och väntat och väntat på "trädgårdsinslaget" och så kom det inget!!!

Jag var tvungen att läsa på SVTs hemsida och då stod det att dom skulle "LAGA MAT" i Wijs Trädgårdar! Jag trodde att det skulle handla lite om växter och odling... sad.gif
Dom sa ju att det skulle bli repotage därifrån...

Ja,ja... -Visst, det var väl trevligt att se vad dom tillagade av för råvaror men nu känner jag att jag har lurat er alla. blush.gif Det var inte min avsikt.

Hoppas ni fick lite kirskål/böne/rove-tips i alla fall. laugh.gif
Aqvakul
Jo, lite besviken blev jag allt... kompiskram.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Aqvakul @ 19-05-2010, 19:10) *
Jo, lite besviken blev jag allt... kompiskram.gif

Ja, jag förstår det... trostar.gif Det blev jag med.
Det går nog över om en stund... smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon