Fny
Imorgon är den stora dagen! sweatingbullets.gif Underbart och härligt men samtidigt pirrigt, har inte varit så jättenervös men nu helt plötsligt slog det till, det flyger fjärilar i magen och jag kan inte låta bli att oroa mig för om vi har glömt något viktigt och arrrgghhhiiiiiiiieeeeeejjjjj!!! Lycklig och nervös! Imorrn blir jag fru! yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Sussie F-Flower
giggle.gif -Iiiiiiii, vad pirrigt och spännande för dig, gumman! wub.gif smiley_small_hug.gif
Det kommer att gå SÅÅÅÅ bra för er. Ni tänker väl svara JA båda två???? laugh.gif
Hoppas bara att ni får vädret med er också!

Har det gått bra med all planering nu då?
Tänker du byta efternamn imorgon, också?

En stooor och kraftgivande kram från mig!
smiley_small_hug.gif
Fny
kram2.gif
Ja det mesta har gått smidigt faktiskt, det enda som är kvar nu är att stryka min kjol, packa väskorna till den korta hotellvistelsen, färdigställa musiksamlingen som vi ska ta med till festen, och så håller min kära mamma fortfarande på och syr på löparna till borden... Vilket jag hemskt nog inte tycker synd om henne för, inte mitt fel att hon väntade till sista stund! sleep.gif Försöker att inte oroa mig...

Imorrn blir det fullt schema... tre och en halv timme ville frisören ha på sig eftersom jag har så mycket hår... wink.gif

och japp, jag byter efternamn! biggrin.gif Från ett mycket mycket vanligt namn till ett ovanligt, som min killes familj är helt ensamma om... tongue.gif
Malin_MeL
Å vad härligt! det kommer bli en toppendag!

Vi gifte oss i jan och det var perfekt....riktigt allt blev inte som vi planerat men det blev minst lika bra!!!
Aqvakul
Lycka till! yahoo.gif Jag håller tummarna.. tummenupp.gif
Fny
taaack! kompiskram.gif
aanderss
lycka till
Meriona
Det kommer att gå så fiiiiint så, och du kommer att vara överjordiskt vacker! wub.gif

(Själv bröt jag av klacken på väg till fotografen, men han hade limpistol så det gick bra. Brudbuketten höll vi på att glömma hos frissan, men samme fotograf hade hennes telefonnummer, så det löste sig det med. Det är sånt man minns, liiiiite missöden kan det få bli... giggle.gif )

LYCKA TILL GUMMAN!
Biggan_
Du får ett lyckoklöver av mej, så skall du se att allt kommer att gå så bra sååååå! kompiskram.gif
Jag önskar dej en alldeles underbar bröllopsdag! smiley_small_hug.gif

Gossen Ruda
Lugn, lugn, kvinnan oroar sig alltid fram tills hon är gift, sen är det mannens tur att oroa sig. Lycka till. blomma.gif
pimpim2
Lycka till! Det kommer att bli en dag du aldrig glömmer....
Självklart kommer allt att gå bra.
Tottes matte
CITAT (Fny @ 21-05-2010, 10:23) *
Imorgon är den stora dagen! sweatingbullets.gif Underbart och härligt men samtidigt pirrigt, har inte varit så jättenervös men nu helt plötsligt slog det till, det flyger fjärilar i magen och jag kan inte låta bli att oroa mig för om vi har glömt något viktigt och arrrgghhhiiiiiiiieeeeeejjjjj!!! Lycklig och nervös! Imorrn blir jag fru! yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif

Hej blivande "fny",
Hur skulle det vara annars om du inte har fjärillar i magen..... yes.gif Många har det långt innan när det är dax. Njut av din lycka och ta nervositeten positivt så allt brukar ju gå bra. Lycka till! blomma.gif frTottes matte,
ninnisky
Lycka till smiley_small_hug.gif blomma.gif
Alba
Lite nervositet hör ju till. I morgon när du sitter hos frissan och ser hur fin du blir då blir du lugn.
Det kommer att gå så bra. Man gör aldrig fel - bara annorlunda sa en präst till oss i ett annat sammanhang.
Tänk så - det kan aldrig bli fel.

Lycka till i morgon.
[attachment=50227:Wedd13a.gif]
Olle A
Lycka till Fny!!! smiley_small_hug.gif wub.gif blomma.gif

Olle
mojan
Lycka till! smiley_small_hug.gif

Myosotis
[attachment=50233:goodluck.gif]
zaaritha
G.R.A.T.T.I.S ! rose.gif
ingrid fuxwall
En pingst brud - önskar dig lycka till!
netha
Lycka till!
Nu är det inte så många timmar kvar till den lyckliga stunden då du säger ja och bli fru. blomma.gif
Motti
jo men det är ju helt naturligt att vara nervös för tjyven w00t.gif annars vore det fel:)Bara du nu har klart för dig att du verkligen vill gifta dig och att det blir det bästa ni gjort !ja då blir det så himmla kul med bröllop och allt och livet framför er:)önskar er all lycka och välgång ,och framför allt mycket kärlek i ert förhållande wub.gif

Grattis från Motti som varit gift i 35 år sos.gif
mamamaggan
Klart du är nervös inför en så stor dag i ditt liv ! Det kommer att gå så bra så det kan du inte tro och skulle något , mot all fömodan , bli lite tokigt så blir det bara ett roligt minne.

När vi gifte oss skulle vår då 8-årige son bära in tårtan men han lyckades tappa den i en fåtölj . Vi har skrattat åt detta många gånger . Nu hade vi som tur var en tårta till men det hade gått lika bra även utan den .

Ha det så bra i morgon och ett stort LYCKA TILL !!! yahoo.gif
Sussie F-Flower
Nu är det inte så många timmar kvar.... naughty.gif wub.gif

Vill bara Lyckönska Dig en sista gång innan det är dags för Ert Bröllop! smiley_small_hug.gif
blomma.gif blomma.gif
Låt Ert Äktenskap bli fyllt av Kärlek, Lycka och Harmoni.
Respektera ALLTID varandra, och håll alltid av varandra... Nu och för Evigt....

"Må Ödets Vindar bära Er så att Ni dansar bland Stjärnorna"

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif

edit: ändrade bara färgerna.....
Christina i Taxinge~
Grattis till giftermålet, fru Fny! biggrin.gif
rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Aqvakul
Hipp hipp hurra!

rose.gif blomma.gif yaay.gif blomma.gif rose.gif
Eva i Höga
Missade detta men gratulerar dig nu till att du blivit fru! blomma.gif Jag gifte mig också på pingstafton - men det är 30 år sedan.
Meriona
Hur har det gått hur har det gått? kram1.gif
Nu får man gratta på riktigt va? yahoo.gif kompiskram.gif yaay.gif smiley_small_hug.gif
Alba
Grattis

[attachment=50306:just_married.jpg]
Skruttis
GRATTIS FRU FNY! blomma.gif
Fny
kram2.gif kram2.gif kram2.gif
Tack allihopa! Det blev en helt UNDERBAR dag, med strålande väder (trots dystra väderleksrapporter innan!), underbara gäster som verkade ha jättekul, jääättegod mat och tårta på festen, en underbart småförvirrad präst (som råkade kalla min älskade för hans hans andranamn, vilket resulterade i ett "Joakim...och Marcus också" som fick alla att fnissa, och så råkade hon tappa ner papper och psalmböcker på golvet vilket gjorde henne själv generad och alla andra bara glada) och det var verkligen DEN BÄSTA DAGEN NÅGONSIN!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif

*lycklig*
Anma
Åååh låter alldeles underbart, Fny! Vilken härlig präst! wub.gif
Önskar all lycka till er! rose.gif
Aqvakul
Härligt! wub.gif
Myosotis
CITAT (Fny @ 24-05-2010, 10:58) *
... "Joakim...och Marcus också" ...

rotfl.gif Månggifte?! biggrin.gif

Vad roligt att allt gick så bra!
Biggan_
Ett stort grattis till er, Fny, Joakim och Marcus! giggle.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif
netaave
Det här har jag totalmissat, stooort Grattis, var det i en kyrka här i staden?
Svärdottern hade en brud i lördags som skulle gifta sig i Vaksala....
Fny
Ja det var i underbara Danmarks kyrka... wub.gif
Olle A
Härligt! Danmarks kyrka där Linné var trogen gudstjänstbesökare på sin tid.
GRATTIS Fru Fny!!! blomma.gif rose.gif blomma.gif rose.gif blomma.gif

Olle
titti49zon6
Grattis Fru Fny med make blomma.gif
Irene_L
[attachment=50379:hj_rta_m_fj_ril.gif]
Ett stort Grattis, Fru Fny!!

[attachment=50378:hj_rtregn.gif]
blomkronan
Den här tråden har jag totalt missat...

Ett STORT grattis till er båda smiley_small_hug.gif
netaave
CITAT (Fny @ 25-05-2010, 12:06) *
Ja det var i underbara Danmarks kyrka... wub.gif

Det är min mans barndomsförsamling smile.gif den är jättefin. Han är från Vedyxa. Vi har hyrt den bygdegården några gånger, ligger ljuvligt vackert.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon