Full version: Ros-väntan
gulmåra
Hej i sommarvärmen! Ser fint ut från kontorsstolen biggrin.gif

Visst var det fler än jag som beställde från Flora Linnea tidigare i vår?!

Har ni fått era rosor? De svarar inte på mail??! Provat några gånger. Eftersom jag förskottsbetalat börjar man ju undra om pengarna hamnat tokigt?!

/gulmåra
tvilling77
Jag beställde i våras och jag fick mina igår! jag bor i Piteå. Jag har inte förskottsbetalat utan betalar med faktura. Kanske ska du prova att ringa dem för att få besked?
Ezereht
Jag fick mina i dag. Fast quadra hade dom slut så den fick jag inte :/ *snyft Hade jag vetat den var slut hade jag beställt Irma istället.

Köpte Anna och Lavender Cover.
gulmåra
Jag ringde nu på eftermiddagen och efter lite efterforskade hade de inte skickats för att en av beställningarna, Rose d´Amour, hade inte klarat sig i kylrummet och att de försökt söka rosen på annat håll. De andra två kommer äntligen i veckan. Claire Austin och Wardii Culta.
Skulle inte vara så dumt att få ett mail om vad som inte finns och kanske beställa något annat ev. Ni står Rose D'Amour kvar till hösten...
Ezereht
mmm clair austin tycker jag är underbar biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon